מערכת COL | יום ט"ו טבת ה׳תשס״ח 24.12.2007

מסע JLI לישראל: הושק קליפ הוידאו החמישי ● לצפייה

COL מתכבד להגיש קליפ חדש מבית JLI - ירושלים ■ הקליפ מופץ כחלק מהקמפיין של הארגון לרגל הנסיעה ההמונית לישראל של חברי הקורסים, כפי שנחשף לראשונה ב-COL ■ בשבועות הקודמים, פורסמו ב-COL ארבעה קליפים: באר-שבע, חברון, צפת וטבריה וכעת מתכבד COL להגיש את הקליפ החמישי: ירושלים ■ "בכל שבוע אנו מפיצים בין חברי הקורסים קליפ וידאו חדש", סיפר ל-COL יו"ר JLI הרב אפרים מינץ  לסיפור המלא  ● קליפ הוידאו הראשון: סיפורה של העיר באר-שבע  ● קליפ הוידאו השני: סיפורה של עיר-האבות חברון ● קליפ הוידאו השלישי: סיפורה של עיר-הקודש טבריה  ● קליפ הוידאו הרביעי: סיפורה של העיר טבריה 
מסע JLI לישראל: הושק קליפ הוידאו החמישי ● לצפייה
מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

כפי שנחשף לראשונה ב-COL, מכון JLI ללימודי יהדות מתכנן נסיעה המונית לישראל בהשתתפות מספר גדול של שלוחים, בעלי-בתים, מקורבים ולומדי הקורס החדש על ארץ-הקודש ומשמעותה לעם היהודי. הנסיעה מתוכננת לט"ז אדר ב' במטרה להביא את הנלמד למוחשיות בלתי-אמצעית.

לקראת הנסיעה, הפיקו ב-JLI קמפיין חדש, המופץ בין 10,000 (!) משתתפי הקורסים ברחבי העולם. "במסגרת קמפיין ההסברה המשכנע את משתתפי הקורס להגיע לישראל, הפקנו שישה קליפים של וידאו, המביאים את סיפורם של ערים שונות בישראל ומידי שבוע נפרסם קליפ חדש", סיפר ל-COL יו"ר ה-JLI הרב אפרים מינץ.

בשבועות הקודמים פורסמו ב-COL ארבעה קליפים: על באר-שבע, טבריה, חברון וצפת. כעת מתכבד COL להגיש את הקליפ הרביעי: על עיר ירושלים.

ב-JLI מקווים שהקמפיין ייעשה את שלו ויסחוף את ההמונים להגיע לישראל. "ההצלחה הגדולה של הנופש הלימודי שלנו בחופשות הקיץ האחרונות הניעו אותנו לתכנן חוויות לימודיות-בלוי נוספות", אומר הרב יוני כץ, מתאם הנסיעה.

"הנסיעה הזו היא צעד טבעי לאחר הקורס", הוא אמר והדגיש כי היא פתוחה לכלל השלוחים (גם אלה שלא חברים ב-JLI) שכן מדובר במחירים נוחים המתאפשרים לקבוצה כל-כך גדולה.

בתוכנית, בין השאר: קומזיץ במירון, קונצרט כלזמר והתוועדות בצפת, שבת בירושלים, פגישות עם חיילים וחקלאים בשנת השמיטה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.