מערכת COL | יום י"ד טבת ה׳תשס״ח 23.12.2007

לינץ' בנער יהודי בפריז, השלוחים מחזקים הפעילות

נער יהודי הותקף באכזריות בסוף השבוע בבירת צרפת. הנער, שעל ראשו כיפה, הותקף בעת שהמתין מתחת לביתו ברחוב אלבר קאמי ברובע העשירי בפריז. זהו רובע בו נרשמה שורה של תקיפות אנטישמיות נגד יהודים בשבועות האחרונים ■ הנער הוכה קשות במה שכונה על ידי כלי התקשורת המקומיים לינץ‭.'‬ שכן יהודי שיצא במקרה מבניין המגורים הזעיק את המשטרה הצרפתית למקום והציל אותו. שוטרים שהגיעו למקום פיזרו את המתפרעים, שהצליחו להימלט מבלי שנעצרו ■ כתב COL בפאריז, מציין כי בעקבות האירוע קשה, החליטו בתי חב"ד לחזק את הפעילות בפאריז  לסיפור המלא
לינץ' בנער יהודי בפריז, השלוחים מחזקים הפעילות
(אילוסטרציה)
נער יהודי הותקף באכזריות בסוף השבוע בבירת צרפת. הנער, שעל ראשו כיפה, הותקף בעת שהמתין מתחת לביתו ברחוב אלבר קאמי ברובע העשירי בפריז. זהו רובע בו נרשמה שורה של תקיפות אנטישמיות נגד יהודים בשבועות האחרונים.

הנער בן ה־‭,17‬ ריימונד, שומר שבת, שב מבית הכנסת לביתו, אולם לא רצה ללחוץ על כפתור האינטרקום כדי לא לגרום לחילול שבת. הוא נשאר להמתין מחוץ לבניין שבו הוא מתגורר עד שאחד השכנים יפתח את הדלת. לפתע הסתערו עליו בני מהגרים שעברו במקום והבחינו, ככל הנראה, בכיפה שעל ראשו. הנערים היכו את ריימונד בכל חלקי גופו, ובעטו בו, תוך שהם מצטטים, לטענת ריימונד, פסוקים מתוך ספר הקוראן.

הנער הוכה קשות במה שכונה על ידי כלי התקשורת המקומיים לינץ‭.'‬ שכן יהודי שיצא במקרה מבניין המגורים הזעיק את המשטרה הצרפתית למקום והציל אותו. שוטרים שהגיעו למקום פיזרו את המתפרעים, שהצליחו להימלט מבלי שנעצרו. "השכן שלי הציל את החיים שלי‭,"‬ סיפר אתמולמ ל'מעריב' ריימונד לאחר שהתאושש מן התקרית.

כתב COL בפאריז, מציין כי בעקבות האירוע קשה, החליטו בתי חב"ד לחזק את הפעילות בפאריז, המשתרעת על פני רובעים גדולים בעיר.   
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.