מערכת COL | יום י"ג טבת ה׳תשס״ח 22.12.2007

השמיטה בת"ת חב"ד בני ברק / מזווית של הורה

תלמידי תלמוד תורה חב"ד "בני מנחם" בני ברק כבר נבחנו מבחן שני על הלכות שמיטה ■ "במהלך המבחן, צילמתי את התלמידים ובעיקר את קירות התלמוד תורה, המעוטרים בשלטים ובציורים מרהיבים המחדירים בתלמידים את נושאי ודיני השמיטה. לא ידעתי האם הגעתי לתלמוד תורה, או למוזיאון שמיטה", כותב ל-COL, הורה לילד בתלמוד-תורה לסיפור המלא
השמיטה בת
השמיטה בת"ת חב"ד בני ברק / מזווית של הורה

בתור הורה לאחד הילדים בקרתי בתלמוד תורה "בני מנחם" חב"ד בני ברק, ביום שני האחרון, לא ידעתי האם הגעתי לתלמוד תורה, או למוזיאון שמיטה.

מיד הבחנתי כפי ששמעתי מהמנהל החינוכי הרב ירחמיאל בלינוב, שכעת התלמידים נמצאים בעיצומו של מבחן (רצ"ב דוגמא של מבחן). השיחה בינינו הייתה בקול מהוסה, כדי לא להפריע לריכוז של התלמידים.

במהלך המבחן, צילמתי את התלמידים ובעיקר את קירות התלמוד תורה, המעוטרים בשלטים ובציורים מרהיבים המחדירים בתלמידים את נושאי ודיני השמיטה.

הרב בלינוב, הסביר לי על "מבצע השמיטה" שבתלמוד תורה. כחלק ממערכת הלימודים, התלמידים לומדים את הלכות שמיטה בעיון כל יום שיעור של חצי שעה. השיעורים התחילו בר"ח חשון, ויימשכו עד סוף חודש אדר א. הלימוד כולל מבחנים, חידונים ועוד. בתחילת חודש אדר ב יתקיים מבחן פומבי בין תלמידי התלמוד תורה, כשבמהלכו ייבחרו חתן וסגנים.

בתור הורה, לא האמנתי לראות שבמהלך ימי החנוכה, ישב בני לאחר הדלקת נרות החנוכה, ולמד לקראת המבחן שהתקיים השבוע. אשרי שהגענו לרגע כזה! והנח"ר שהמוסד עושה להורים, לרבי ולקידוש שם חב"ד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.