מערכת COL | יום י"א טבת ה׳תשס״ח 20.12.2007

נשי חב"ד הצעירות בבני ברק חגגו "דידן נצח"

ביום שני השבוע, במבנה המרווח של בית חב"ד שיכון ה', התכנסו כמאה נשים צעירות מכל קצות העיר בני ברק לכנס בנושא "דידן נצח- הניצחון שלך!" ■ בפתיחת הערב צפו הנשים בקטע וידאו של הרבי בו הרבי מדגיש את חשיבות פועלה של האישה ■ הרב פנחס סטזגובסקי, מנחה נישואים מוסמך, בנושא "הניצחון האמיתי – בית חסידי" והסביר בכישרון רב מה תפקידה של האישה בבניית הבית החסידי הפרטי שלה והדגיש מהו הקשר הזוגי האופטימאלי לסיפור המלא
נשי חב
ביום שני השבוע, במבנה המרווח של בית חב"ד שיכון ה', התכנסו כמאה נשים צעירות מכל קצות העיר בני ברק לכנס בנושא "דידן נצח- הניצחון שלך!". ההתרגשות והתכונה לקראת הבאות הייתה נסוכה על פני כולן.

האולם המקושט ברב פאר והדר שעוצב בכישרון רב על-ידי הגב' חני זכריהו ומושקא זהר, והכיבוד החלבי הססגוני על השולחנות הוסיפו לאווירה חגיגית ביותר.

בפתיחת הערב צפו הנשים בקטע וידאו של הרבי בו הרבי מדגיש את חשיבות פועלה של האישה. הגב' אילנית אילנית הרטמן יו"ר הארגון הוזמנה לומר את הפרק של הרבי.

המנחה, נציגת הארגון, הגב' יסכה חריר הזמינה את הגרפולוג המומחה הרב לירן דיין לשאת דברים. הרב דיין דבר בטוב טעם על ניצחון הכתבים בה' טבת והרחיב בעניין זיהוי סוגי כתבים והאופן בו הם משקפים את נפש האדם.

לאחר מכן דבר הרב פנחס סטזגובסקי, מנחה נישואים מוסמך, בנושא "הניצחון האמיתי – בית חסידי" והסביר בכישרון רב מה תפקידה של האישה בבניית הבית החסידי הפרטי שלה והדגיש מהו הקשר הזוגי האופטימאלי.

לסיום, כל אחת מהנוכחות קבלה החלטה טובה לחיזוק הקשר לרבי יחד עם שי מהודר- דיסק שמע של פרק ל"ב בתניא ורשימת שיעורי תורה לנשים בעיר בני ברק.

כאן המקום להודות לאותן הנשים שטרחו ועמלו ועשו לילות כימים להצלחת הכנס:
אילנית הרטמן,יסכה חריר, חני זכריהו, בלומי ויינפלד, לאה רוזנברג, צביה ספרנוביץ, רבקה נויהוזר ושיפי ברוד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.