מערכת COL | יום י"א טבת ה׳תשס״ח 20.12.2007

מנהטן: 'כולל-חב"ד' בערב הוקרה לתומכיו ● גלריה

מאות אנשי עסקים ואנ"ש ישבו אמש (רביעי) במלון 'הילטון' במנהטן ב'דינר' השנתי של ארגון החסד 'כולל-חב"ד' שחילק תעודות הוקרה לתומכים  ■ ג'סי איזלר, פעלתן חברתי שהקים את "קרן המאה מייל" במסגרתו הוא רץ במרתון ומגייס תרומות. לקהל הוא סיפר כי מסר 100 אלף דולר מהם ל'כולל חב"ד' ■ סרט וידאו מושקע הראה מעט-מזעיר מהפעילות המתפרסת על פני מגוון תחומים למען החברה במדינות חבר-העמים ובישראל ■ בנואמים: הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, הנגיד ר' מאיר אייכלר שהבנק "ליברטי פוינט" נתן חסות לאירוע וכן הרב יחיאל אקשטיין, נשיא "קרן הידידות יהודים-נוצרים" הנמצא בקשרי ידידות חמים עם הרב שלום דוכמן, מנכ"ל 'כולל חב"ד'  לסיפור המלא וגלריית תמונות  ● מגיב 39 משיב בארוכה להתקפות המגיבים במערכת התגובות >>>
מנהטן: 'כולל-חב
תומכי 'כולל-חב"ד' בערב ההצדעה. למטה: הרב דוכמן נואם ● צילומים: אלי קאהן, COL

מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

כ-1,500 תומכי ארגון החסד הגדול 'כולל-חב"ד' התאספו אמש (רביעי) לערב הצדעה יוקרתי שנערך במלון 'הילטון' במנהטן. בלובי, ניתן היה לראות את פעילות הארגון בתמונות-ענק, לצד כיתובים גדולים ומאירי-עיניים המתמצתים את הנתונים האדירים. מאות גבירים נראו עוברים מתמונה מתמונה, כשבידם צלחת מלאה ממוצרי הבר העשיר שהוצב בכניסה.

הדינר השנתי הוא הזדמנות עבור אותם תורמים לראות ולשמוע מקרוב אחר הפעילות, לה הם תורמים במהלך השנה. וב'כולל-חב"ד' מנצלים את ההזדמנות הזו, בכדי להביא תיעוד נרחב לפעילות-החסד הגדולה.

את 1,500 התומכים הנכנסים לאולם, המואר בעיקר מהנרות המונחים על מאות השולחנות, מקדמים ניגוני חב"ד שקטים. על כל כסא מונח ספר עב-כרס - יומן ולוח-שנה יהודי. הוא גם משלב בתוכו דברי תמיכה ל'כולל-חב"ד' וכולי.

במהלך הדינר, הוקרנו מספר קטעי וידאו מרגשים, ערוכים במקצועיות רבה, בהם ניתן לראות את הפעילות הרב-גונית; אלפי ארגזי-המזון הנשלחים למחוסרי-עבודה ונזקקים; קשישים סועדים ממנות 'כולל-חב"ד' בירושלים; חלוקת מוצרים ועוד. בקטעי הוידאו שולבו קטעי שיחות מהרבי בנושא צדקה ונתינה. 

בדינר נאמו אישים שונים שהעלו על נס את הפעילות רחבת-ההיקף של הארגון ואת פועלו הרב של יושב-ראש הארגון הרב שלום דוכמן. הנואמים המרכזיים היו הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר והרב יחיאל אקשטיין מהקרן לידידות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.