מערכת COL | יום י' טבת ה׳תשס״ח 19.12.2007

חנוכה חסידי במיוחד ב"מעייני ישראל"

המרכז להנחלת החסידות "מעיני ישראל" סיפק לאנשי ירושלים חנוכה חסידי במיוחד, שכלל שורה של התוועדויות ושיעורי חסידות מרתקים עם מיטב המשפיעים: המשפיע הרב שלום פלדמן, הרב זושא אלפרוביץ, הרב חיים שלום דייטש, הרב שניאור זלמן גופין וראש כולל "מעייני ישראל" הרב מנחם מענדל פויגל ■ לשיעורים הגיעו עשרות אברכים המשתתפים בקביעות בשיעורי "מעיני ישראל" באלעד, אשדוד, בית שמש ובכל רחבי הארץ לסיפור המלא
חנוכה חסידי במיוחד ב

המרכז להנחלת החסידות "מעיני ישראל" סיפק לאנשי ירושלים חנוכה חסידי במיוחד, שכלל שורה של התוועדויות ושיעורי חסידות מרתקים עם מיטב המשפיעים.

ההתוועדות הראשונה התקיימה עם המשפיע הרב שלום פלדמן. באי מרכז "מעייני ישראל" זכו לשעות של התעלות והתרוממות עם הרב פלדמן, אשר שלא כדרכו האריך בנעימות עד קרוב לאור היום, כשהוא מעורר בקהל המאזינים את התביעה ללימוד חסידות והתנהגות בדרכיה, להתקשרות ולאהבת ישראל.

בליל שישי התקיימה גם התוועדות מפוארת לנשים לרגל "חג החינוך", עם הרבניות הורביץ, אופן, פרקש ופויגל העבירו את המסר המיוחד והמחייב שבחינוך חסידי ומייד נרשמה גם תוצאה מעשית כשהוחלט על שיעורי חסידות קבועים עם הרבנית אופן.

בימים שלאחר מכן התקיימו שורת שיעורים עם הרב זושא אלפרוביץ, משפיע ראשי דקרית גת, הרב חיים שלום דייטש, הרב שניאור זלמן גופין וראש כולל "מעייני ישראל" הרב מנחם מענדל פויגל.

לשיעורים הגיעו עשרות אברכים המשתתפים בקביעות בשיעורי "מעיני ישראל" באלעד, אשדוד, בית שמש ובכל רחבי הארץ.

מרכז "מעייני ישראל" פועל בהצלחה במשך כל ימות השנה להנחלת תורת החסידות בקרב כלל ההולכים בדרכו של הבעש"ט ומפעיל רשת כוללים ללימוד הלכה וחסידות בירושלים וביישובים חרדים נוספים.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.