מערכת COL | יום ז' טבת ה׳תשס״ח 16.12.2007

נשות אילת חגגו חנוכה עם חב"ד

מסיבת חנוכה גדולה ומרשימה נערכה במלון המפואר "קלאב הוטל" באילת. המסיבה נפתחה בברכתו של רב העיר הרב יוסף העכט, ודברי ברכה השמיע גם ראש העיר מר מאיר יצחק הלוי ■ את סיפור הקשר המיוחד שהיה לח"כ אבנר חי שאקי ז"ל עם הרבי הביאה בכלי ראשון רעייתו תבדל"א הגב' נחמה שאקי. בדבריה המרתקים סיפרה על היחידויות הארוכות והמיוחדות שהיו להם אצל הרבי ■ דבריה יצרו רושם רב וחיזקו את תחושת האמונה ברבי ובמסריו בקרב המשתתפות לסיפור המלא
נשות אילת חגגו חנוכה עם חב
מסיבת חנוכה גדולה ומרשימה נערכה במלון המפואר "קלאב הוטל" באילת. המסיבה נפתחה בברכתו של רב העיר הרב יוסף העכט שהדגיש בדבריו את מרכזיותן של הנשים באירועים ההיסטוריים שאירעו עם בני ישראל ועורר על המסר המיוחד שצריכות נשות דורנו להפיק מכך.

דברי ברכה השמיע גם ראש העיר מר מאיר יצחק הלוי המקפיד באדיקות להשתתף בכנסים ובאירועים של נשות חב"ד.

את סיפור הקשר המיוחד שהיה לח"כ אבנר חי שאקי ז"ל עם הרבי הביאה בכלי ראשון רעייתו תבדל"א הגב' נחמה שאקי. בדבריה המרתקים סיפרה על היחידויות הארוכות והמיוחדות שהיו להם אצל הרבי, על הקירובים הגדולים שזכו להם ועל ההערצה הגדולה והבלתי מתפשרת שהעריץ בעלה ז"ל את הרבי. דבריה יצרו רושם רב וחיזקו את תחושת האמונה ברבי ובמסריו בקרב המשתתפות.

בין שאר החידושים של הערב הייתה ההגרלה על כרטיס טיסה לרבי בו זכתה הגב' רוחמה בנדטוביץ' שאף הייתה ממארגנות הערב לצד הרבנית טילא העכט, הגב' יהודית טגר והגב' לאה אייזנבך שהנחתה את הערב בחן ובטוב טעם.

על הצד האומנותי של המסיבה הופקדה הגב' יפה ברכהן יחד עם קבוצת בנות מסמינר בית רבקה שבמופע ובזמר שימחו והרקידו את כל המשתתפות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.