מערכת COL | יום ז' טבת ה׳תשס״ח 16.12.2007

"שיירת האור" של ברקת הפיצה את אור החנוכה

כמידי שנה יצאה שיירת האור לשמח את התושבים, בכל ערב מימי החנוכה. השירה שמנתה עשרות רכבים עברה בישובי הסביבה של המועצה האזורית חבל מודיעין, גבעת כח, חדיד, כפר טרומן, טירת יהודה עד פאתי הישובים נופך, רנתיה, מזור, נחלים ועוד, ובערים הסמוכות, יהוד, פתח תקוה שוהם, לוד ועוד ■ בלילה השמיני יצאה השירה לתל אביב ו"נתקעו" בפקק של הגלילות השמחה הוציאה גם את האדישים שבין הנהגים שהיו בפקק בגליליות משלוותם והצטרפו במחיאות כפיים לשמחת החנוכה לסיפור המלא  

כמידי שנה יצאה שיירת האור לשמח את התושבים, בכל ערב מימי החנוכה, השירה שמנתה עשרות רכבים עברה בישובי הסביבה של המועצה האזורית חבל מודיעין, גבעת כח, חדיד, כפר טרומן, טירת יהודה עד פאתי הישובים נופך, רנתיה, מזור, נחלים ועוד, ובערים הסמוכות, יהוד, פתח תקוה שוהם, לוד ועוד.

בלילה השמיני יצאה השירה לתל אביב ו"נתקעו" בפקק של הגלילות השמחה הוציאה גם את האדישים שבין הנהגים שהיו בפקק בגליליות משלוותם והצטרפו במחיאות כפיים לשמחת החנוכה תוך כדי שמכריזים ברמקול שבית חב"ד ברקת מברך את הנהגים בחנוכה שמח.

בערים ובישובים תושבים רבים יצאו מבתיהם נופפו לשלום ורקדו לצלילי המוסקה החסידית. הפעילות נערכה בניצוחם של הרב דוד מפעי ומנחם צדוק.

בנוסף, נערכה מסיבת חנוכה לילדים שנערכה באולם בית העם שבברקת בהשתתפות ילדים רבים והוריהם שבאו לשמוע את מסר החנוכה ולראות את מופע התאטרון בובות שערך הרב אהרון צמח הלל.

הילדים היו מרותקים לסיפור "יוסי החשמונאי האמיץ" בכנס נערך חידון בנושא חנוכה וחולקו פרסים רבים. בהזדמנות זו ניתן שי לילד המצטיין בישיבת ערב עדן בן משי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.