מערכת COL | יום ז' טבת ה׳תשס״ח 16.12.2007

שימו לב: ארה"ב מעלה את מחיר הוויזה

מחלקת המדינה של ארצות הברית הודיעה בסוף השבוע כי היא מעלה את אגרת דמי הטיפול בבקשה לוויזת שהייה זמנית. מדובר בסכום אותו נדרשים לשלם כל המבקשים לקבל ויזה לשם ביקור במדינה ■ החל ב-1 בינואר 2008 יעלה מחיר הוויזה ל-131 דולר - זאת במקום התעריף העכשווי שעומד על 100 דולר ■ עוד נמסר כי מי ששילם 100 דולר עד ה-1 בינואר יטופל רק אם הראיון שלו נקבע למועד שאינו יאוחר מה-31 בינואר לידיעה בהרחבהמדריך למבקשים לקבל ויזת סטודנט הקונסוליה: לא ניתן לקצר תורים, אף לא בפרוטקציה
שימו לב: ארה
מחלקת המדינה של ארצות הברית הודיעה בסוף השבוע כי היא מעלה את אגרת דמי הטיפול בבקשה לוויזת שהייה זמנית. מדובר בסכום אותו נדרשים לשלם כל המבקשים לקבל ויזה לשם ביקור במדינה. יש לציין כי הסכום זהה בכל המדינות שאזרחיהן מחויבים בוויזה.

החל ב-1 בינואר 2008 יעלה מחיר הוויזה ל-131 דולר - זאת במקום התעריף העכשווי שעומד על 100 דולר. סכום זה אמור על פי חוק לסייע לכסות את עלויות הטיפול בבקשה. לאור שינויים בהסדרי הביטחון ושינויים נוספים בהליכי הגשת הבקשה לוויזה, הודיעה מחלקת המדינה על העלאת האגרה. כך למשל נמסר כי על מחלקת המדינה לאסוף 10 טביעות אצבע מכל מועמד לוויזה ועלות סקירת טביעות אלה על ידי ה-FBI גבוהה מדי. אגרת הבקשה לוויזה הועלתה פעמיים מאז הפיגוע במגדלי התאומים ב-11.9.2001.

עוד נמסר כי מי ששילם 100 דולר עד ה-1 בינואר יטופל רק אם הראיון שלו נקבע למועד שאינו יאוחר מה-31 בינואר. מי שהראיון שלו נקבע למועד מאוחר יותר - יהיה עליו לשלם את ההפרש בסך 31 דולר לפני קיום הראיון.

אזרח ישראלי המבקש לבקר בארצות הברית חייב להגיש בקשה לויזה לארצות הברית. לפי שגרירות ארצות הברית, ויזה מסוג B1/B2 המיועדת לנסיעות קצרות, לצורך תיירות או עסקים, היא הנפוצה ביותר המונפקת לאזרחי ישראל. ויזה זו מאפשרת לאזרח זר לנסוע לנקודת כניסה לארצות הברית ולבקש את אישורו של פקיד הגירה להיכנס אליה. אולם קבלת הוויזה עצמה אינה מבטיחה כניסה למדינה.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.