מערכת COL | יום ו' טבת ה׳תשס״ח 15.12.2007

אלפי סטים של ספרי חסידות ימכרו לבני ישיבות

בימים אלו מתחיל מבצע חסר תקדים במהלכו ימכרו, בע"ה, ארבעת אלפים סטים של חסידות מבוארת – 3 חלקים, לבני ישיבות ברחבי העולם. הספרים ימכרו במחיר חד פעמי שיעמוד על כשליש מהמחיר בחנויות, והוא מוגבל למכירה בתוך הישיבות והכוללים בלבד ■ המבצע מנוהל על ידי 'היכל מנחם' - בורו פארק בארצות הברית ועל ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות' הפועל במסגרת צעירי-חב"ד בישראל. מנהלי בתי חב"ד רבים נענו בחיוב על בקשתם להצטרף למבצע ולקיים מכירה בכוללים מקומיים בעירם  לסיפור המלא
אלפי סטים של ספרי חסידות ימכרו לבני ישיבות
מכירת ספרי חסידות (ארכיון)
בשנים האחרונות קיימת התעוררות גדולה לרכישה ולימוד בספרי חסידות מבוארת. אלפים רבים של בני תורה מחוגים שונים רכשו את הספרים אבל עדיין קיימים רבים המעוניינים בספרים והפרוטה אינה מצויה בכיסם.

בימים אלו מתחיל מבצע חסר תקדים במהלכו ימכרו, בע"ה, ארבעת אלפים סטים של חסידות מבוארת – 3 חלקים, לבני ישיבות ברחבי העולם.

המבצע מנוהל על ידי 'היכל מנחם' - בורו פארק בארצות הברית ועל ידי 'תורת חב"ד לבני הישיבות' הפועל במסגרת צעירי-חב"ד בישראל. הספרים ימכרו במחיר חד פעמי שיעמוד על כשליש מהמחיר בחנויות, והוא מוגבל למכירה בתוך הישיבות והכוללים בלבד.

בישיבות בירושלים, בני ברק ובישיבות ההסדר והגבוהות ברחבי ישראל יש כבר פרסום על המבצע ובני הישיבות מביעים התלהבות עצומה ממנו. מנהלי בתי חב"ד רבים נענו בחיוב על בקשתם להצטרף למבצע ולקיים מכירה בכוללים מקומיים בעירם.

הרב יעקב ליב אלטיין מנהל 'היכל מנחם - בורו פארק' והרב משה שילת מנהל 'תורת חב"ד לבני הישיבות' מבקשים להודות לחסידים הנגידים שלקחו על עצמם את העלויות הגבוהות של הפרויייקט: הרב ערן אוסטפלד – קרן יד יוסף, הרב הלל דוד קרינסקי, הרב ברוך מענדל מייערס, ועוד תרומה גדולה לעילוי נשמת המשפיעים הרב משה וובר והרב אברהם צבי כהן ז"ל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.