מערכת COL | יום ה' טבת ה׳תשס״ח 14.12.2007

ועדת חוקה תדון בחומרת הענישה לר' מוטי ליפסקר

ועדת הכנסת קיימה השבוע דיון בערעור שהגיש ח"כ משה גפני (יהדות התורה) על סירובה של נשיאות הכנסת להעלות לדיון הצעה לסדר שהגיש הרב גפני אודות הענישה החמורה אותה פסק בית-המשפט לר' מוטי ליפסקר בכל חנות מכולת בלוד שהואשם על חריגות בניה במכולתו לעשרה חודשי מאסר בפועל ■ ועדת הכנסת החליטה פה אחד להעביר את הנושא לדיון לועדת החוקה חוק ומשפט שם ידונו בחומרת הענישה לגבי מקרה זה לסיפור המלא
ועדת חוקה תדון בחומרת הענישה לר' מוטי ליפסקר
ועדת הכנסת קיימה השבוע דיון בערעור שהגיש ח"כ משה גפני (יהדות התורה) על סירובה של נשיאות הכנסת להעלות לדיון הצעה לסדר שהגיש הרב גפני אודות הענישה החמורה אותה פסק בית המשפט על בעל מכולת בלוד שהואשם על חריגות בניה במכולתו לעשרה חודשי מאסר בפועל. כזכור לאחר פסק הדין פנו ראשי הקהילה לח"כ גפני בבקשה לעזור ולסייע בעניין.

גפני שוחח אז עם ראש הועדה הקרואה בעיר לוד והגיעו לסיכום כי צו הסגירה למקום לא יתבצע מיידית אלא תינתן אורכה של 10 חדשים. בנוסף צו המאסר לא יתבצע מיידית אלא יינתנו 45 יום לאפשרות הגשת הערעור.

גפני ציין כי לא ייתכן עונש כזה חמור על עבירה שאין בה סכנה לציבור ומה עוד שבעיר לוד קיימות חריגות בנייה רבות מאוד ועונש זה הוא בלתי נתפס ולא היה תקדים לזה, בנוסף מכולת זו היא היחידה המשרתת את תושבי השכונה והיחידה המוכרת מוצרי מהדרין. ועדת הכנסת החליטה פה אחד להעביר את הנושא לדיון לועדת החוקה חוק ומשפט שם ידונו בחומרת הענישה לגבי מקרה זה.

(מקור: ערוץ 7)
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.