מערכת COL | יום ה' טבת ה׳תשס״ח 14.12.2007

יריד הפנינג ענק של ארגון צבאות ה' בחבר העמים

העיר דנייפרופטרובסק חגגה את חג האורים במגוון גדוש ומלא של  תוכניות חוויתיות ומרתקות אשר התקיימו בכל יום מימי  החנוכה. אחד האירועים הבולטים היה הקמת יריד הפנינג ענק על ידי ארגון צבאות ה' בחבר העמים בניהולו של ר' יוסי גליק. ר' שמואל בראון, האחראי על תוכניות והוצאה לאור של צבאות ה' ארגן יום חוויתי למאות ילדים * שני ערוצי טלויזיה לאומית סיקרו בהרחבה את האירוע והביעו לאורך כל הדרך את התפעלותם מאיכות ורמת האירוע.
יריד הפנינג ענק של ארגון צבאות ה' בחבר העמים

העיר דנייפרופטרובסק חגגה את חג האורים במגוון גדוש ומלא של  תוכניות חוויתיות ומרתקות אשר התקיימו בכל יום מימי  החנוכה. אחד האירועים הבולטים היה הקמת יריד הפנינג ענק על ידי ארגון צבאות ה' בחבר העמים בניהולו של ר' יוסי גליק. ר' שמואל בראון, האחראי על תוכניות והוצאה לאור של צבאות ה' ארגן יום חוויתי למאות ילדים.

בית כנסת 'שושנת הזהב' הפך להיות לאולם גדול ורחב של יריד חנוכה. אוירת החג  הורגשה עוד טרם "טעמו" המשתתפים ממגוון ההפעלות בכך שהכניסה המקורית היתה דרך סביבון ענק שהוקם בפתח בית הכנסת.

המסרים החינוכיים של החג על היבטיו השונים הוקנו באמצעות הפעלות של ביתנים יחודיים אשר כל אחד מהם עסק בזוית אחרת של חג החנוכה.

הילדים בעצמם יצרו וצבעו חנוכיות וסביבונים מחומרים מיוחדים ונרות משעווה, בסדנא ייחודית הם אף עיצבו וקישטו סופגניות בצבעי מאכל שונים ובציפויים טעימים.

ריחות קסומים עלו מאחת הפינות בהם הילדים טיגנו לביבות טריות בזו אחר זו אשר נאכלו בתאבון ובנאה של תוצרת עצמית. כמו כן זכו המשתתפים לחלוק חתיכה מהלביבה הגדולה בעולם שטוגנה בתבניות ענקיות שחברו יחד.

באולם ניתן היה לראות איך שגם המבוגרים כמו הילדים שותפים לפעילות ומפיקים  שמן זית מזיתים טריים. וידיאו על חנוכה הוקרן כל שעה בביתן שבו הוצב מסך ענק.

טרמפולינה ענקית הוצבה בקומה השניה של בית הכנסת בה יכלו הילדים להוציא את האנרגיה שלהם בצורה פעלתנית.

שני ערוצי טלויזיה לאומית סיקרו בהרחבה את האירוע והביעו לאורך כל הדרך את התפעלותם מאיכות ורמת האירוע.

לקראת הסוף מדריכים של צבאות ה' קיימו כינוס לכל הילדים בו הם אמרו פסוקים, נהנו ממופע של קוסם ומהגרלה על פרסים יקרי ערך כמחווה על משימות שונות אשר הם נדרשו להכין בסדנאות.

האירוע נערך בחסות ארגון צבאות ה', הקהילה היהודית בדנייפרופטרובסק ברשותו של הרב שמואל קמינצקי, אורי ובסי לייבער מתומכי הקהילה.

שמולי בראון, מארגן האירוע אומר ש"ללא עזרתם של הבנות השליחות דינה ברנובר ואלקי רוז שהיו אחראיות על הביתנים והבחורים שמולי טבל ויהודה אייכנבלט  שהיו אחראים על הכינוס הערב לא היה יוצא אל הפועל".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.