מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תשס״ח 13.12.2007

שרשרת אירועי חנוכה בעיר ניקולייב

חג חנוכה עמוס פעילות עבר על יהודי ניקולייב והמחוז, וכעניין "מוסיף והולך" כך גברו הפעילויות עם כל נר בחנוכיה ■ בנר חמישי של החג התקיים באחד האולמות היוקרתיים מסיבת חנוכה ליהודים תומכי הקהילה ואישי ציבור נכבדים. ראש עיריית ניקולייב, התכבד על ידי השליח הרב שלום גוטליב להזמין את אורח הכבוד, מר אלכסיי ואדאטורסקי, ידיד הקהילה ומי שקיבל לאחרונה את 'אות' אוקראינה לכלכלה "גירוי אוקראינה", להביא את ברכתו לסיפור המלא
שרשרת אירועי חנוכה בעיר ניקולייב
חג חנוכה עמוס פעילות עבר על יהודי ניקולייב והמחוז, וכעניין "מוסיף והולך" כך גברו הפעילויות עם כל נר בחנוכיה.

אירועי החג נפתחו בטקס הדלקה מרכזית ברחובה הראשי של העיר בהשתתפות ראש העיר מר ולדימיר צ'ייקה שציין את שנתו השביעית להשתתפותו בהדלקה המסורתית. כמידי שנה, שיירת מכוניות עם אור החנוכה פיארו בכל ערב את מעמד ההדלקה המרכזית והמשיכו בפעילות הארת החג ברחבי העיר. עוד באותו ערב נערכה מסיבה מוצלחת לצעירי הקהילה השותפים למועדון "סטארס".

למחרת התקיימה מסיבת חנוכה מפוארת לנשות הקהילה שאורגן ע"י השליחה גב' דינה גוטליב ובה נהנו מפעילות בנושא גבורת האישה היהודיה בסיפור הנס. יום חג נוסף הוקדש במיוחד ליומם של המקורבים. התקיימה פעילות מיוחדת למשפחות מקורבי הקהילה וזה נמשך להתוועדות חסידית שנמשכה שעות ארוכות.

לתשומת לב מיוחדת זכו היהודים המרותקים לבית, כאשר ביום ועש"ק יצאו שיירת האור עם תלמידי ביה"ס אור אבנר בבתי ילדים ובתי זקנים וחולים להדליק אתם נר חנוכה ולהביא להם את שמחת החג בבית. גם האוכלוסייה היהודית המבגרות זכתה למסיבת חנוכה מיוחדת שהתקיימה עבור הוויטרנים "משתתפי המלחמה".

בנר חמישי של החג התקיים באחד האולמות היוקרתיים מסיבת חנוכה ליהודים תומכי הקהילה ואישי ציבור נכבדים. ראש עיריית ניקולייב, התכבד על ידי השליח הרב שלום גוטליב להזמין את אורח הכבוד, מר אלכסיי ואדאטורסקי, ידיד הקהילה ומי שקיבל לאחרונה את 'אות' אוקראינה לכלכלה "גירוי אוקראינה", להביא את ברכתו.

שמחת חג מיוחדת זכו השנה גם הקהילה היהודית בעיר וזנסנסק בקונצרט גדול מיוחד שאורגן עבורם בהשתתפות מאות מיהודי העיר.

את שרשרת אירועי החג חתם אירוע מושקע, מרשים ומיוחד במינו, קונצרט חנוכה מפואר בהופעת ילדי בית הספר וגן הילדים של מוסדות אור אבנר שהצליחו לרגש מאות רבות של יהודים שהשתתפו באירוע שגם היווה סיום וסיכום נפלא של שרשרת אירועי חג החנוכה.

סייעו ועזרו בארגון החג: השלוחים הרב שלום ורעייתו דינה גוטליב, הרב משה ורעייתו פריידי קמינצקי, הבנות השלוחות ממכללת בית רבקה בכפר חב"ד: חי'ה גליצנשטיין, חי'ה וולף וקיילא חיטריק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.