מערכת COL | יום ו' טבת ה׳תשס״ח 15.12.2007

חנוכה באוניברסיטת ייל: אחדות האירגונים היהודיים

בפעם הראשונה ארגונים שונים המייצגים את הקהילה היהודית של ייל התקבצו בחגיגת חנוכה בביינק פלזה ■ את הארוע ארגן חב"ד בייל שחגג את הלילה השישי של חנוכה זו השנה השנייה, ואולם חידוש השנה הוא השתתפותם של ארגונים נוספים ■ הרב יהושע רוזנשטיין שפתח את הארוע ציין שהשנה, בפעם הראשונה כל ארגון יהודי שבקמפוס השתתף בארוע, וברוח דברים אלו, נשאו גם הרב רוזנשטיין והרב פרידמן והדגישו את מעלת האחדות לסיפור המלא
חנוכה באוניברסיטת ייל: אחדות האירגונים היהודיים
בפעם הראשונה ארגונים שונים המייצגים את הקהילה היהודית של ייל התקבצו בחגיגת חנוכה בביינק פלזה ביום ראשון בערב.

את הארוע ארגן חב"ד בייל שחגג את הלילה השישי של חנוכה זו השנה השנייה, ואולם חידוש השנה הוא השתתפותם של ארגונים נוספים, כגון מרכז סליפקה לחיים יהודיים שעל-ידי ייל, אגודת חי, וארגוני סטודנטים שונים ואף הארגון 'יהודים ומוסלמים'.

הרב יהושע רוזנשטיין שפתח את הארוע ציין שהשנה, בפעם הראשונה כל ארגון יהודי שבקמפוס השתתף בארוע, וברוח דברים אלו, נשאו גם הרב רוזנשטיין והרב פרידמן והדגישו את מעלת האחדות. 

בראיון עוד לפני הארוע ציינה הצ'פליין של האוניברסיטה שרון קוגלר שבני כל הדתות חשים בבית בייל, ובאירוע עצמו הוסיפה שנרות חנוכה מזכירים לסטודנטים שיש אפשרות להירגע מעומס הבחינות ולחצי הלימודים באמצעות אור הדתות.

להקת הכלייזמר של ייל הופיעה בפני הקהל שמנה כ-100 סטודנטים וחברי צוות שנכחו בהדלקה חרף הגשם שירד ונהנו מכיבוד כשר של חנוכה.

בזה אחר זה עלו נציגי כל הארגונים על סולם והדליקו את הנרות וברקע ניגנה הלהקה הצועדת של ייל את ההמנון של ארה"ב וגם, להבדיל, את שירי חנוכה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.