מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תשס״ח 13.12.2007

ערד: הילדים חוו את סיפור החנוכה

ביום שלישי, נר שביעי של חנוכה התאספו מאות ילדים לאולם האודיטוריום הגדול של מתנ"ס ערד לחגוג את מסיבת החנוכה עם חב"ד בארגונו של מנהל בית חב"ד הרב אברמי זלמנוב ■ המסיבה החלה בהדלקת הנרות על ידי הרב הראשי של ערד ושליח הרב בן ציון ליפסקר, והמשיכה באמירת 12 הפסוקים ושירי חנוכה לסיום נערכה הגרלה על פרסי ענק, וכל ילד קיבל סופגניה לסיפור המלא
ערד: הילדים חוו את סיפור החנוכה
ביום שלישי, נר שביעי של חנוכה התאספו מאות ילדים לאולם האודיטוריום הגדול של מתנ"ס ערד לחגוג את מסיבת החנוכה עם חב"ד בארגונו של מנהל בית חב"ד הרב אברמי זלמנוב. המסיבה החלה בהדלקת הנרות על ידי הרב הראשי של ערד ושליח הרב בן ציון ליפסקר, והמשיכה באמירת 12 הפסוקים ושירי חנוכה.

המנחה, הרב זלמנוב הלהיב את הילדים, סיפר להם אודות החג, וערך חידון מרתק על מנהגי והלכות החג. לאחר מכן צפו הילדים בהצגה מרתקת על "חנניה" שגילה להם סודות מירושלים ומתקופת המקדש ונתן להם לחוש את החויה ההיסטורית של חג החנוכה.

לסיום נערכה הגרלה על פרסי ענק, וכל ילד קיבל סופגניה. תודה מיוחדת לרב דייטש על תרומת האופנים, למדריכות המסורות: רבקה שוורץ, לאה אלדין, וחני בקשי, על ההשקעה המסורה בסידור האולם ובשמירה על הסדר במשך המסיבה ולתמים פישל אלדין על הסיוע בהצלחת האירוע.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.