מערכת COL | יום ד' טבת ה׳תשס״ח 13.12.2007

ויאטנם: כבר לא 'לראותם בלבד'

במהלך ימי החג הגיעו מאות יהודים לבית חב"ד בהו-צ'י-מין סיטי על מנת להשתתף ולהדליק נרות חנוכה מידי ערב. קודם לחג השליח הרב מנחם הרטמן חילק נרות וחנוכיות במשרדי היהודים המתגוררים במקום, ובכל ערב וערב הגיעו עשרות מיהודי העיר להשתתף בהדלקה הקהילתית יחד בבית חב"ד המקומי ■ יהודי המתגורר בויאטנם משך שנים רבות, סיפר לרב הרטמן שיותר מ-20 שנה הוא לא זכה לראות את נרות החנוכה. והשנה הוא החליט לא להסתפק ב'לראותם בלבד' אלא להגיע כל ערב להדליק נרות בבית חב"ד לסיפור המלא
ויאטנם: כבר לא 'לראותם בלבד'

במהלך ימי החג הגיעו מאות יהודים לבית חב"ד בהו-צ'י-מין סיטי על מנת להשתתף ולהדליק נרות חנוכה מידי ערב. קודם לחג השליח הרב מנחם הרטמן חילק נרות וחנוכיות במשרדי היהודים המתגוררים במקום, ובכל ערב וערב הגיעו עשרות מיהודי העיר להשתתף בהדלקה הקהילתית יחד בבית חב"ד המקומי.

בנר ראשון של חנוכה, אירגן שגריר ישראל בויאטנם מסיבת חנוכה דיפלומטית בעיר האנוי, והשליח הרב מנחם הרטמן כובד בהדלקת  הנר, ואף הסביר על מהות חג החנוכה ליהודי הקהילה המקומית. בקרב הקהילה היהודית בויאטנם הרגישו את החג השנה במיוחד, ומידי ערב בנוסף להדלקה בבית חב"ד התקיימה מסיבת חנוכה באחד מבתי היהודים בעיר.

יהודי המתגורר בויאטנם משך שנים רבות, סיפר לרב הרטמן שיותר מ-20 שנה הוא לא זכה לראות את נרות החנוכה. והשנה הוא החליט לא להסתפק ב'לראותם בלבד' אלא להגיע כל ערב להדליק נרות בבית חב"ד יחד עם השליח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.