מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשס״ח 12.12.2007

כיבוי האש וחב"ד במרילנד ערכו תהלוכת חג

מחלקת מתנדבי כיבוי האש של רוקוויל בתיאום עם חב"ד של צפון מחוז מונטגומרי ערכו תהלכות מכבי אש ברחובות גייטסבורג ביום חמישי בלילה עם חנוכיה בגובה מטר על אחד הרכבים ■ בתהלוכה השתתפו רכבי מכבי אש שונים אשר לאחד מהם הוצמד סולם וגם אמבולנס ■ התהלוכה המיוחדת עצרה בשישה מקומות בעיר ומסביבה התקבצו ילדים והוריהם לראות את התהלוכה מקרוב  לסיפור המלא
כיבוי האש וחב
(צילום: אד טני)
מחלקת מתנדבי כיבוי האש של רוקוויל בתיאום עם חב"ד של צפון מחוז מונטגומרי ערכו תהלכות מכבי אש ברחובות גייטסבורג ביום חמישי בלילה עם חנוכיה בגובה מטר על אחד הרכבים.

בתהלוכה השתתפו רכבי מכבי אש שונים אשר לאחד מהם הוצמד סולם וגם אמבולנס. המתנדבים שנסעו ברכבים חילקו בדרכם סביבונים ודמי חנוכה עשויים משוקולד.

התהלוכה המיוחדת עצרה בשישה מקומות בעיר ומסביבה התקבצו ילדים והוריהם לראות את התהלוכה מקרוב. קהל גדול במיוחד התקבץ בפתח 'ארץ הפלאות של חנוכה' ומנהל האזורי של מחוז מונטגומרי, אייק לגט, השתתף בתהלוכה ביחד עם הרב חזקי טננבוים הצ'פליין של מחלקת כיבוי האש, והשניים חילקו סביבונים ו'דמי חנוכה' משוקולד.

התהלוכה הגיעה לסיומה במרכז חב"ד בנתיב 28, ושם כובד מנהל מחוז מונטגומרי, אייק לגט בהדלקת השמש והרב שלום רייטשיק, מנהל חב"ד שבצפון אזור מונטגומרי הדליק את החנוכייה שנישאה לגובה של 2.7 מטר והקהל כובד בסופגניות ובלביבות.

האירוע נערך בסיועם של אריק ברנרד, נשיא מחלקת כיבוי האש ולני צ'ורנוק, ראש מחלקת הכבאות. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.