מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשס״ח 11.12.2007

משלחת רבנים נפגשה עם נשיא הפרלמנט האירופי

נשיא הפרלמנט האירופי האנס גרט פוטרינג קיבל השבוע בלשכתו בבריסל משלחת קטנה של שלוחי חב"ד ותומכים שהביאה לו חנוכייה מוכספת והסבירה לו את מושג החירות ומסר החנוכה לפי ראי החסידות ■ בראש המשלחת עמד השליח הראשי לאיטליה ואב"ד מילאנו הרב גרשון-מענדל גרליק כשהרב יצחק שוחט, סגן יו"ר מועצת רבני בריטניה, משמש כדובר ■ הנשיא קיבלם בחמימות וביקשם לחתום בספר האורחים. השליח הראשי לאוסטריה הרב יעקב בידרמן שלף מכיסו מכשיר 'טריו' עבור פרט מסויים שרצה להוסיף  לדיווח ותמונות
משלחת רבנים נפגשה עם נשיא הפרלמנט האירופי
ביוזמת הרב לוי מטוסוב הפעיל במרכז האיחוד האירופאי בבריסל, נפגשה השבוע משלחת רבנים בראשות הרב גרשון מענדל גרליק אב"ד במילאנו, מייסד 'מרכז רבני אירופה' וחבר מועצת הרבנים, עם נשיא פרלמנט האיחוד האירופאי מר הנס גרט פוטרינג.

נשיא הפרלמנט קיבל את הרבנים בחמימות. שעה ארוכה שוחח הנשיא עם הרבנים בחביבות מיוחדת וביקש מכל אחד מהם לחתום בספר האורחים של הפרלמנט.

בשיאה של הפגישה, העניקו הרבנים לנשיא מנורת כסף מהודרת לאור הבזקי המצלמות והסבירו לו את משמעותו של חג החנוכה. בסוף הפגישה ליווה הנשיא את האורחים והודה להם על הביקור המכובד.

לפגישה נלוו, השליח הראשי לאוסטריה הרב יעקב בידרמן מוינה, השליח הראשי לגרמניה הרב ישראל דיסקין ממינכן והרב יצחק שוחט, רב קהילת מיל היל בלונדון וחבר הקבינט של הרב הראשי לבריטניה.

כמו כן השתתשפו בפגישה הרב אלי איידלקופ מנהל ה'קרן למען פיתוח היהדות באירופה' (EJDF) עם קבוצת ידידים והרב אבי טאוויל מנהל המרכז הקהילתי באיחוד האירופאי (EJCC).
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.