מערכת COL | יום ב' טבת ה׳תשס״ח 11.12.2007

משפחה שכולה חגגה בר מצווה עם צעירי חב"ד

ביום שני השבוע התאספו עשרות בני משפחה וידידים ברחבת הכותל המערבי לחגיגת בר מצווה משפחתית עם צעירי חב"ד של הנער אוראל פסחוב מחדרה, ששכל את אחותו אסתר הי"ד בפיגוע הרצחני בצומת כרכור ■ אוראל הניח בהתרגשות של פעם הראשונה את הטלית והתפילין שהעניק לו הרב מנחם קוטנר ממטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור", השליח בחדרה הרב יוחנן בוטמן העומד בקשר כל השנה עם המשפחה ערך תפילה חגיגית, ואוראל זכה לעלות לתורה כשכל בני משפחתו מרעיפים עליו סוכריות לסיפור המלא
משפחה שכולה חגגה בר מצווה עם צעירי חב
אוראל עולה לתורה בכותל המערבי
ביום שני השבוע התאספו עשרות בני משפחה וידידים ברחבת הכותל המערבי לחגיגת בר מצווה משפחתית עם צעירי חב"ד של הנער אוראל פסחוב מחדרה, ששכל את אחותו אסתר הי"ד בפיגוע הרצחני בצומת כרכור.

בשעת בוקר מוקדמת התאספו עשרות בני משפחה וידידים ליד ביתם של משפחת פסחוב בחדרה, ונסעו יחד לחוג שמחת בר מצווה משפחתית. אוראל הניח בהתרגשות של פעם הראשונה את הטלית והתפילין שהעניק לו הרב מנחם קוטנר ממטה "צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור", השליח בחדרה הרב יוחנן בוטמן העומד בקשר כל השנה עם המשפחה ערך תפילה חגיגית, ואוראל זכה לעלות לתורה כשכל בני משפחתו מרעיפים עליו סוכריות.

מעגלי ריקודים נפתחו כשבמרכזם רוקדים נרגשים אוראל ואביו כשספר התורה בידיהם.

היו אלו רגעים של שמחה למשפחה שחוותה שכול ביום ט"ו בחשוון תשס"ג בו נרצחה אסתר הי"ד בפיגוע חבלני והיא בת תשע-עשרה. היא עשתה את דרכה הביתה מהבסיס ועלתה לאוטובוס אגד בקו 841. האוטובוס הגיע לצומת כרכור-עין שמר ועמד בתחנה לכיוון חדרה. בסביבות השעה 16:20 נצמד אליו ג'יפ עמוס עשרות קילוגרמים של חומר נפץ, והתפוצץ. ארבעה-עשר בני אדם ואתי ביניהם נהרגו בפיגוע ועשרות נפצעו. שני חיילי מג"ב ששירתו עם אתי ביחידת ההנצחה נפלו עימה.

אתי הובאה למנוחת-עולמים בבית-העלמין החדש בחדרה ונטמנה לצד בת דודתה האהובה שושנה הי"ד ריס, שנרצחה בפיגוע התופת ברחוב הנשיא בחדרה בשנת תש"ס.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.