מערכת COL | יום י"ב שבט ה׳תשס״ד 04.02.2004

יו"ד שבט בישובי לב השומרון

בית חב"ד לב השומרון בהנהלת השליח הרב יהודה רובין ערך ביו"ד שבט ובימים הסמוכים לו, התוועדויות ושיעורים מיוחדים. במוצאי שבת נערכה התוועדות לתושבי אלון מורה עם הרב אפרים מפעי מרחובות. בדרכו המרתקת הסביר את ענינו של בעל ההילולא – גודל אהבתו לכל יהודי ודרכו של מסירות נפש. בסיום ההתוועדות כתבו המשתתפים פ"נים לרבי וקבלו על עצמם הוספה בתורה ומצוות.
יו
למחרת התקיימה התוועדות בישוב ביקיר עם הרב רובין וביום שני בלילה התאספו כ-70 תושבי יצהר והסביבה להתוועדות עם הרב טוביה בולטון ב"גבעה" של הת' יצחק סנדרוי. הגבעה של יצחק "זכה" בעבר לפינוי ע"י ממשלת הכניעה של שרון – והכל נבנה והורכב מחדש. מאז, תושבי הגבעה קבלו כבר ידיעה על ניסיון נוסף של הממשלה לגרש אותם מבתיהם שוב בשבוע הבא. הרב בולטון הסביר את גודל החידוש של היהודי בכלל – ובפרט בימות המשיח. דבריו המשולבים היטב עם ניגונים מקוריים – וסיפורים מיוחדים – הלהיבו את המשתתפים. תושבי הגבעות יצאו מההתוועדות עם תוספת בשמחה ואמונה בביאתו של משיח תיכף ומיד.
לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
1 תגובות
1.
אין מילים ..
י"ג שבט ה׳תשס״ד
האמת שיש לי כמה מילים .. ננסח את זה אחרת , אין הרבה מילים לתאר את פעילתו הנמרצת של השליח הרב רובין .. פעילותו בעלת שם והפצת המעינות לה הוא זוכה מכה גלים ועושה לה שם ..כולי תפילה שפעילות ברוכה זו תמשיך עד ליום בו השחר יפציע ,ולעיננו הרבי יופיע ..בברכת חסידים -חמוץ מתוק -
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.