מערכת COL | יום כ"ז כסלו ה׳תשס״ח 07.12.2007

קרלסרואה: העייריה ובית-המשפט נפגשו בחנוכייה

בהדלקת נר ראשון של חנוכה שאורגנה על-ידי השליח הרב מרדכי מנדלסון בעיר קרלסרואה שבגרמניה כיבדו בהשתתפותם: מר אולריך איידענמולער, מראשי העיר של קרלסרואה, ומנהלת בית המשפט החוקתי העליון של כל מדינת גרמניה גב' בארנסטעדט ■ "אנו שמחים החנוכיה יכולה לעמוד במקום הכי מרכזי בעיר ליד בניין העיריה במשך כל שמונתימי החג ללא כל הפרעה", אמרו  לסיפור המלא לצפייה בגלריית תמונות: לחצו כאן
קרלסרואה: העייריה ובית-המשפט נפגשו בחנוכייה
בהדלקת נר ראשון של חנוכה שאורגנה על-ידי השליח הרב מרדכי מנדלסון בעיר קרלסרואה שבגרמניה כיבדו בהשתתפותם: מר אולריך איידענמולער, מראשי העיר של קרלסרואה, ומנהלת בית המשפט החוקתי העליון של כל מדינת גרמניה גב' בארנסטעדט.

השניים דיברו על השמחה שלהם שאפשר להדליק בקרלסרואה את החנוכיה למרות כל העבר שהיה עם העם היהודי על אדמת גרמניה, "אנו שמחים החנוכיה יכולה לעמוד במקום הכי מרכזי בעיר ליד בניין העיריה במשך כל שמונתימי החג ללא כל הפרעה", אמרו.

לאחר הנאומים, הקרנת הוידאו של JEM, והדלקת החנוכיה העניק השליח לאורחים ם חנוכיות כאות הוקרה על השתתפותם, והנאספים פצחו בריקודים יחד עם התמימים מישיבת חב"ד בפרנקפורט. לציבור חולקו סופגניות וחנוכיות ועלונים על החג.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.