מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשס״ח 06.12.2007

מזדהים עם החייל החטוף אלדד רגב ונפגעי הטרור

מאות מתושבי הקריות התאספו ליד ביתו של החייל החטוף אלדד רגב לטקס מרגש של הדלקת נר שני של חנוכה שאורגן על ידי בית חב"ד הקריות ■ הטקס פתח את המבצע הארצי של מטה "צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור", בו יתקיימו הדלקת נרות פומביות בכל רחבי הארץ בסיסמה "האור ינצח" בסימן הזדהות עם משפחות נפגעי הטרור ■ במרכז הטקס הוזמן אביו של אלדד, מר צבי רגב להדלקת נר שני של חנוכה כשהקהל שר יחד איתו בהתרגשות "על ניסך ועל נפלאותיך ... בימים ההם ובזמן הזה" ■ אייל רגב אחיו של אלדד אמר כי "הפעילות של חב"ד מחזקת אותנו ונותנת לנו את הכוח להמשיך לפעול ולצפות לשובו של אלדד יחד עם אודי וגלעד במהרה הביתה"  לסיפור המלא
מזדהים עם החייל החטוף אלדד רגב ונפגעי הטרור
מר צבי רגב אבא של אלדד מדליק את הנרות יחד עם הרבנים משה אוריכמן ומנחם קוטנר (צילום: רז/מאיר דהן, COL)
מאות מתושבי הקריות התאספו ליד ביתו של החייל החטוף אלדד רגב לטקס מרגש של הדלקת נר שני של חנוכה שאורגן על ידי בית חב"ד הקריות.

הטקס פתח את המבצע הארצי של מטה "צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור", בו יתקיימו הדלקת נרות פומביות בכל רחבי הארץ בסיסמה "האור ינצח" בסימן הזדהות עם משפחות נפגעי הטרור.

במרכז העיר קרית מוצקין התאספו אמש מאות מתושבי העיר ונכבדיה יחד עם עשרות משפחות שכולות נפגעי מלחמת לבנון ופעולות הטרור לטקס הדלקת נר שני של חנוכה בסימן הזדהות עם משפחות החטופים נפגעי המלחמה ופעולות האיבה, וכתיבת אות בספר תורה הנכתב לזכותם על ידי צעירי חב"ד, את פני הבאים קידם במאור פנים השליח בקריות הרב משה אוריכמן כשברקע מתנגנים שירי חנוכה.

לאחר דברי ברכה מפי המנחה השליח הרב משה אוריכמן, נקרא הרב שמואל ג'רופי שמרכז את הקשר עם משפחות נפגעי הטרור בקריות לקרוא פרק תהילים לשלומם של החטופים. הרב דוד דרוקמן רב העיר עמד בדבריו על אוזלת היד של קברניטי הממשלה. לאחריו נשא דברי תודה וברכה ראש העיר מר חיים צורי. את ברכת חברי הכנסת הביא ח"כ מר משה שרוני.

הרב מנחם קוטנר מנהל מטה צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור ציין בדבריו את העוצמה של הערבות הדדית וכוחה של אחדות ישראל נגד כל הקמים עלינו.

אייל רגב אחיו של אלדד אמר בכאב "זו השנה השנייה שאנו מקיימים את טקס הדלקת נרות חנוכה בלי אלדד, חשבנו שזה לא יקרה אבל לצערנו אנו מרגישים כי ממשלת ישראל לא עושה די כדי להשיב את הבנים הביתה, הפעילות של חב"ד מחזקת אותנו ונותנת לנו את הכוח להמשיך לפעול ולצפות לשובו של אלדד יחד עם אודי וגלעד במהרה הביתה" הוסיף אייל".

במרכז הטקס הוזמן אביו של אלדד, מר צבי רגב להדלקת נר שני של חנוכה כשהקהל שר יחד איתו בהתרגשות "על ניסך ועל נפלאותיך ... בימים ההם ובזמן הזה".

גב' אורה לפר-מינץ שאיבדה את בנה רז הי"ד בפיגוע ירי ליד בית א-ל נשאה דברים נרגשים בשם משפחות נפגעי הטרור וציינה את חשיבות הפעילות של צעירי חב"ד למען המשפחות "אתם האור היחיד שלנו, דעו כי תשומת הלב שלכם חשובה לנו ואנו זקוקים לכך!, זה נותן לנו את הכוח להמשיך את ההתמודדות עם הכאב והשכול, אני קוראת למשפחות השכולות בואו לבית חב"ד וקבלו מהם את העידוד והחיזוק" אמרה גב' מינץ.

באווירה של אחדות וקירוב הלבבות פנו המשתתפים לביתם בתקווה כי ישובו לכאן לסעודת הודיה על שובו של אלדד הביתה במהרה, כדברי הרב אוירכמן.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.