מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשס״ח 06.12.2007

הג'רוזלם פוסט על פעילות צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור

העיתון 'ג'רוסלם פוסט' הקדיש היום (חמישי) כתבה לפעילות המחלקה של צעירי-חב"ד למען לנפגעי טרור בהנהלת הרב מנחם קוטנר המארגנת פעילויות חנוכה לנפגעי טרור ברחבי הארץ ■ בכתבה מסופר כי אביו ואחיו של החייל החטוף, אלדד רגב ידליקו את החנוכיה המרכזית בקרית מוצקין ונציגיהם של משפחות נפגעי טרור יכובדו בהדלקת חנוכיות בערים שבהם אירעו פיגועים ובהם חדרה, באר שבע, נתניה, ירושלים ועפולה לסיפור המלא ולצפייה בכתבה
הג'רוזלם פוסט על פעילות צעירי-חב
צילום הכתבה

העיתון 'ג'רוסלם פוסט' הקדיש היום (רביעי) ככתבה לפעילות המחלקה של צעירי-חב"ד למען לנפגעי טרור בהנהלת הרב מנחם קוטנר המארגנת פעילויות חנוכה לנפגעי טרור ברחבי הארץ.

בכתבה מסופר כי אביו ואחיו של החייל החטוף, אלדד רגב ידליקו את החנוכיה המרכזית בקרית מוצקין ונציגיהם של משפחות נפגעי טרור יכובדו בהדלקת חנוכיות בערים שבהם אירעו פיגועים ובהם חדרה, באר שבע, נתניה, ירושלים ועפולה.

"עם קיום מצוה במקום שבו אירע פיגעו אנו מוכיחים שהתורה והמצוות הן אלו שאיחגו אותנו במשך 2000 שנות גלות וזה מה שיאחד אותנו גם בעתיד", הסביר הרב מנחם קוטנר.

המחלקה לנפגעי טרור הפועלת בצעירי-אגודת-חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב מעניקה סיוע רוחני וגשמי ל-2500 משפחות נפגעי הטרור אשר הסיוע אליהם מגיע מיד לאחר הפיגוע. לאחר שמוערך סוג הסיוע שזקוקה לו המשפחה, נרתמת המחלקה של צעירי-חב"ד לסייע בכל מה שניתן ובמיוחד בתקופה שלאחר הסיוע הראשוני האחר מופסק. 

נאווה לחם, שבנה אלי הי"ד נהרג בחודש מרץ 2003, בפיגוע התאבדות באוטובוס ציינה כי מנהל בית חב"ד בכרמל מערבי בחיפה הרב שלמה חיים ליסון "העלה אותנו מהתהום והביא אור לתוך חיינו - הוא נתן לנו סיבה להמשיך לחיות".

לאחר הפיגוע שבו נהרג בנה, החלה נאוה להתעניין ביהדות עד שהגיע לשלב שבו ייסדה את בית הכנסת הראשון באזור החילוני המובהק שבמערב הכרמל שאותו קראה על שם בנה, אליהו.

לפני שישה חדשים ילדה נאווה, להשתוממות הרופאים שלא נתנו לה סיכוי, ילד בריא בגיל 47 שקראה בשם ליעד חיים.

לקריאת הכתבה באתר jpost.com: לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.