מערכת COL | יום כ"ו כסלו ה׳תשס״ח 06.12.2007

חנוכה במקום הנמוך בעולם ● וידאו

בנר ראשון של חנוכה התאספו מאות אורחים שבאו להתארח במלונות ים המלח מול רחבת קניון עין התכלת ■ הערב נפתח בדברי הסבר על משמעות חנוכה מפי הרב שמעון אלהרר מנהל בית חב"ד לחוף ים המלח, והציבור הצטרף למעגלי השמחה. לסיום הערב, האירו והרעידו זיקוקי דינור את אזור מלונות ים המלח ■ אכן גם המקום הנמוך ביותר בעולם הואר "בנר מצווה ותורה אור" לצפייה בוידאו
חנוכה במקום הנמוך בעולם  ● וידאו
בנר ראשון של חנוכה התאספו מאות אורחים שבאו להתארח במלונות ים המלח מול רחבת קניון עין התכלת.

הערב נפתח בדברי הסבר על משמעות חנוכה מפי הרב שמעון אלהרר מנהל בית חב"ד לחוף ים המלח, והציבור הצטרף למעגלי השמחה לשירתו של השליח בליווי אומן הנגינה ר' עובד מוניס. לסיום הערב האירו והרעידו זיקוקי דינור את אזור מלונות ים המלח.

היה זה מחזה יפה לראות אנשים הולכים ורוקדים בטיילת המלונות לשירת חנוכה. אכן גם המקום הנמוך ביותר בעולם הואר "בנר מצווה ותורה אור".

כמו כן השנה לראשונה בתולדות היסטוריה של ישוב נווה זוהר התקיים טקס הדלקה במרכז הישוב. הציבור נענה להזמנה וכל התושבים נוכחו בהדלקה והשתתפו בשמחה.

אחד מתושבי נווה זוהר המתגורר זה כ-30 שנה התבטא באומרו שזו הפעם הראשונה שנערכה פעילות יהודית בהשתתפות התושבים. מירה, תושבת ותיקה אמרה בהתלהבות כי "מאז שהרב אלהרר הגיע יש תחייה יהודית בישוב "זה כמו המשיח שלנו".....

אירוע אחר העיב במקצת על שמחת החנוכה: לתדהמת הרב אלהרר בהגיעו להדליק את הנר השני, גילה ששני הקנים של החנוכייה שבורים ומוטלים על הריצפה. ראוי לציין שחנוכייה זו מוצבת מול קניון המרכזי בלב מרכז מלונות ים המלח והמקום מאובטח על ידי 2 שומרים במהלך כל הלילה. הוגשה תלונה במשטרת ישראל.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה או על האופצייה הנוספת

לא מצליחים לצפות? לחצו כאן

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.