מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשס״ח 04.12.2007

חודש כסלו - השלוחים מתוועדים עם צעירי השלוחים

התוועדויות רבות התקיימו בישיבת צעירי השלוחים בצפת בקשר עם היומי דפגרא של חודש כסלו. מלבד ההתוועדויות עם צוות הישיבה, התקיימו התוועדויות רבות עם שלוחים-אורחים שהגיעו במיוחד להתוועד עם התלמידים ■ בין המתוועדים: השליח הרב יוסף יצחק חיטריק, מנהל סמינר בית חנה, השליח הראשי להונגריה הרב ברוך אוברלנדר, השליח הראשי לצפת ומנהל הישיבה הרב חיים קפלן, ושליח הרבי ורבה של יסוד המעלה הרב יעקב רייצעס לסיפור המלא
חודש כסלו - השלוחים מתוועדים עם צעירי השלוחים
מתוועדים בישיבת "צעירי השלוחים" בצפת ● צילום: COL
התוועדויות רבות התקיימו בישיבת צעירי השלוחים בצפת בקשר עם היומי דפגרא של חודש כסלו. מלבד ההתוועדויות עם צוות הישיבה, התקיימו התוועדויות רבות עם שלוחים-אורחים שהגיעו במיוחד להתוועד עם התלמידים.

בחג הגאולה התוועד עם התלמידים השליח הרב יוסף יצחק חיטריק, מנהל סמינר בית חנה, במוצש"ק י"ד כסלו התוועד השליח הראשי להונגריה הרב ברוך אוברלנדר, שגם ציין את הנחת התפילין לבנו הלומד בישיבה.

בי"ט כסלו, השתתפו בסעודה חגיגית שהחלה בשעות אחר הצהריים ונמשכה כהתוועדות ארוכה ומיוחדת עד השעות הקטנות של הלילה כל צוות הישיבה, כאשר הצטרפו אליהם השליח הראשי לצפת ומנהל הישיבה הרב חיים קפלן, ושליח הרבי ורבה של יסוד המעלה הרב יעקב רייצעס.

הרב רייצעס עורר את התלמידים, צעירי השלוחים, לקבלת החלטת טובות להתחזקות בלימוד החסידות ובדרכי החסידות, תוך שהוא מספר סיפורים מרתקים מימי היותו ילד צעיר ב-770 ועד לסיפורים מעבודת השליחות.

האורחים הביעו סיפוק רב מהאווירה והחיות החסידית בישיבה, וגם ממבצעי ההכנה שהתקיימו בישיבה לקראת חג הגאולה י"ט כסלו. בימים אלו החל מבצע הכנה מיוחד לקראת יום הבהיר י' שבט הבעל"ט.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.