מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשס״ח 04.12.2007

בעמדת הזינוק: צעירי חב"ד יוצאים להביא את האור

המאגרים הענקיים של החנוכיות והנרות, העלונים ושאר הציוד המשמש את "מבצע חנוכה" - מתרוקנים במהירות ■ יו"ר צעירי חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב, מביע סיפוק על שהמבצע לא נפגע ואף מתקיים בעוצמה מוגברת. הצוות הטכני של צעירי חב"ד עבד בימים האחרונים סביב השעון, כדי לספק את הכמויות העצומות של החנוכיות שהוזמנו על-ידי השלוחים, התמימים ואנ"ש ■ התמימים מתגייסים בהיקף ענק, וגם אנ"ש ונשי חב"ד נקראים להצטרף למבצע הגדול כל הפרטים מבצע חנוכה "כפול שלושה" יוצא לדרך
בעמדת הזינוק: צעירי חב
הרב שלום בער מישולובין מאשדוד מסיים להתקין את החנוכייה הניידת לקראת חנוכה

שעות אחדות לפני פתיחת "מבצע חנוכה", מסכמים בצעירי חב"ד בסיפוק את ההיערכות המקיפה, שזוכה השנה לגידול מסיבי ולהתגייסות בולטת של השלוחים, התמימים ואנ"ש.

המאגרים הענקיים של החנוכיות והנרות, העלונים ושאר הציוד המשמש את "מבצע חנוכה" - מתרוקנים במהירות. הצוות הטכני של צעירי חב"ד עבד בימים האחרונים סביב השעון, כדי לספק את הכמויות העצומות של החנוכיות שהוזמנו על-ידי השלוחים, התמימים ואנ"ש.

הרב יוסף יצחק אהרונוב, יו"ר צעירי חב"ד, העביר במשך כל התקופה האחרונה מסר ברור וחד-משמעי לכל הצוות של צעירי חב"ד - לעשות הכול כדי ש"מבצע חנוכה" השנה לא ייפגע, ואף יתנהל בעוצמה כפולה ומכופלת. עתה הוא מביע סיפוק רב שאכן המבצע השנה עומד להתקיים בהיקף שטרם היה כמותו.

הנה כמה מספרים מאלפים:

בידי השלוחים קיימות משנים קודמות כ-1400 חנוכיות להתקנה על כלי-רכב. השנה יוצרו 200 חנוכיות ניידות חדשות, והן נחטפו עד האחרונה שבהן.

כ-800 חנוכיות ענק, להצבה במרכזי הערים, סופקו בשנים הקודמות. השנה סופקו עוד 230 חנוכיות כאלה, רובן בגובה 2.5 מטר, והשאר בגובה 1.80 מטר.

אלפי חנוכיות בגובה מטר, להצבה בבתי-עסק, מרכזי ציבור וכדומה - סופקו בשנים שעברו. השנה סופקו עוד 300 חנוכיות כאלה.

גם המלאי הענק של ערכת החנוכייה (שבה חנוכייה ונרות) מתרוקן והולך. מדובר ביותר מ-150000 ערכות, שיעניקו להמוני בית ישראל את האפשרות לקיים את מצוות הדלקת נרות חנוכה.

ההתגייסות של התמימים למבצע "אור פי שלושה" - לעילוי נשמת שלושת התמימים שנספו אשתקד - מרשימה אף היא. למעלה מ-2100 תמימים, מכל ישיבות חב"ד התגייסו למבצע, ובעבורם מספק צאגו"ח קרוב עשרות אלפי ערכות של חנוכיות, עלונים וסופגניות, תרומת אחד מאנ"ש החפץ בעילום שמו.

מטה המבצע בצעירי חב"ד קורא לכל אנ"ש ונשי חב"ד ליטול חלק במבצע, שהרבי ביטא פעמים רבות את חביבותו ואת נחיצותו, ובע"ה האור יגרש את החושך ויביא את הגאולה האמיתית והשלמה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.