מערכת COL | יום כ"ד כסלו ה׳תשס״ח 04.12.2007

הרב יקותיאל גרין התוועד בפאריז

הרב יקותיאל גרין מחבר "באור התניא-משכיל לאיתן" וספרי חסידות חב"ד, הוזמן על ידי קהילות חב"ד שבצרפת לפתוח עימם את שנת החסידות החדשה. עד שעות הבוקר נערכה ההתועדות רבת המשתתפים בליל ששי, בעיירה יער הסמוכה לברינואה ■ בבקרו של יום שישי הירצה הרב גרין לפני בנות התיכון המקומי בית רבקה על חג הגאולה י"ט כסלו, ובשבת היה אורח קהילת היכל מנחם שבפריז לסיפור המלא
הרב יקותיאל גרין התוועד בפאריז
הרב יקותיאל גרין
הרב יקותיאל גרין מחבר "באור התניא-משכיל לאיתן" וספרי חסידות חב"ד, הוזמן על ידי קהילות חב"ד שבצרפת לפתוח עימם את שנת החסידות החדשה.

עד שעות הבוקר נערכה ההתועדות רבת המשתתפים בליל ששי, בעיירה יער הסמוכה לברינואה, שאירגן הרב אלי עטל מנהל בית חב"ד המקומי בהשתתפות הרב חג'אג' רב הכולל והרב שמער'ל מטוסוב המשפיע האזורי.

בבקרו של יום שישי הירצה הרב גרין לפני בנות התיכון המקומי בית רבקה על חג הגאולה י"ט כסלו, ובשבת היה אורח קהילת היכל מנחם שבפריז שבניהולו והנהגתו של הרב לוי קהן, בה מסר הרב גרין במשך השבת שיעורים בתניא וההשתתף בהתועדות הגדולה שנערכה לאחר תפילת שחרית ונמשכה עד לזמן המנחה.

בכל ההתועדויות, הבהיר הרב גרין את המהפכה הגדולה שעשה הבעש"ט בתחומי החשיבה השונים, החל מהיחס אל היהודי הפשוט ועד משמעותם של ביטויי הקבלה כגון "לית אתר פנוי מיניה", כפי שהדברים מבוארים בהרחבה במשנתו של בעל הגאולה, מיסד חב"ד ר' שניאור זלמן מלאדי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.