מערכת COL | יום כ"ג כסלו ה׳תשס״ח 03.12.2007

מבצע חנוכה "כפול שלושה" יוצא לדרך

במטה צעירי אגודת חב"ד בכפר חב"ד נשלמות ההכנות האחרונות למבצע חנוכה הגדול, שייערך השנה בעוצמה מוגברת, "כפול שלושה", לעילוי נשמת שלושת התמימים שנספו אשתקד ■ יו"ר צעירי חב"ד, הרב יוסף יצחק אהרונוב, קורא לכל הפעילים והשלוחים להגביר השנה את המבצע, כדי שהאור ידחה מאליו את החושך ■ שלוחים מגיעים כדי להרכיב את החנוכיות על הרכבים ולהצטייד בכל הדרוש למבצע לסיפור המלא ● לכניסה לאתר המבצע והמגבית: לחצו כאן
מבצע חנוכה
השליח באחוזה, חיפה, הרב יהודה דונין, מרכיב את החנוכייה על רכבו ● צילום: COL
בצעירי-חב"ד נשלמות ההכנות האחרונות למבצע חנוכה הגדול שייפתח בשבוע הבא. כל מי שמזדמן בימים האחרונים למשרדי צעירי-חב"ד, יבחין באנשי צוות הארגון בצעירי-חב"ד הפורקים רבבות אריזות אישיות של חנוכיות, מאות חנוכיות מרכזיות, ועלוני החג, ומכינים אותם למשלוח עבור הסניפים ברחבי הארץ. צוות נוסף עסוק בהרכת חנוכיות על גבי רכבים שינועו במהלך חג החנוכה ברחבי הארץ ויביאו את אור ושמחת החג לאלפי יהודים.

אגף ההוצאה לאור של צעירי-אגודת-חב"ד הפיק לקראת ימי החנוכה שלל עלונים צבעוניים, בעיצובים חדשניים מרהיבים. לצד עלונים למבוגרים ולילדים, הופיע גם עלון מיוחד בשפה הרוסית. העלונים נדפסו במאות אלפי עותקים, ומופצים בימים אלה לציבור הרחב על-ידי בתי-חב"ד ברחבי הארץ.


מאות אלפי חנוכיות יאירו את הארץ

כמאתיים ושלושים שלוחי הרבי, מנהלי סניפי צעירי-אגודת-חב"ד ברחבי הארץ, בסיועם של אלפי חסידי חב"ד ותלמידי הישיבות, לא יותירו השנה שום פינה חשוכה. לכל מקום ומקום הם יביאו את אור החג ושמחתו. מאות אלפי חנוכיות אישיות ומרכזיות יאירו במהלך ימי החנוכה את מרכזי הערים, את הקניונים הגדולים, את פתחי החנויות, את המרכזים הרפואיים, את תחנות המשטרה, מד"א ומכבי האש, את תאי המעצר ובתי הכלא ואת המוסדות הסיעודיים.

בה בעת שמאות אלפי חנוכיות אישיות ומרכזיות יאירו את מרכזי הערים, יעלה אור הנרות גם במאות מחנות, בסיסים, מחסומים, מוצבים ושטחי אימונים של צה"ל. בכל מקום שאליו יגיעו הפעילים, הם יפיצו חנוכיות ונרות, עלונים לחנוכה, סופגניות, 'משקה' וכמובן הרבה שמחה ועידוד. בכל שעות היום, במהלך ימי חג החנוכה, יגיעו עשרות רכבים ומשאיות של בתי חב"ד ויחידות צה"ל מכל רחבי הארץ אל בית צעירי אגודת חב"ד בכפר חב"ד - לקבל סופגניות חמות, חנוכיות, ועלוני חג לחנוכה.

יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ויו"ר אגודת-חסידי-חב"ד בישראל, הרב יוסף-יצחק אהרונוב קורא לאנ"ש והתמימים לשנס מותניים בימי חג החנוכה הקרובים, ולהצטרף לפעילות העניפה בכל רחבי הארץ כדי להביא את אור החג ומצוותיו לכל פינה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.