מערכת COL | יום כ"ג כסלו ה׳תשס״ח 03.12.2007

אמני שינקין בהתוועדות י"ט כסלו בתל-אביב

מאות מתושבי העיר תל אביב, הסבו ליד שולחנות ערוכים בהתוועדות המרכזית לרגל י"ט כסלו בבית הכנסת גאולת ישראל בלב תל אביב ■ אורחי הכבוד בהתוועדות היו, הרב הראשי לת"א-יפו הרב ישראל מאיר לאו והרב יוסף יצחק בלינוב רב מרכז בני ברק ■ בתום החלק הרשמי של ההתוועדות, התכנסו מאות מהמשתתפים להתוועדות שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה התוועדות נוספת נערכה בבוקרו של יום, עת הגיעו לבית הכנסת "גאולת ישראל" קבוצת תלמידים מהישיבה התיכונית "בר אילן" יחד עם מוריהם, שביקשו לחגוג יחדין את ראש השנה לחסידות לסיפור המלא
אמני שינקין בהתוועדות י
(צילום: מאיר דהן, COL)
מאות מתושבי העיר תל אביב, הסבו ליד שולחנות ערוכים בהתוועדות המרכזית לרגל י"ט כסלו בבית הכנסת גאולת ישראל בלב תל אביב.

ההתוועדות אותה הנחה בטוב טעם הרב שאול רייצס החלה באמירת פרק תהילים של הרבי ע"י הרב שלום בער בוטמן מחשובי חסידי חב"ד בתל אביב ולאחר מכן נשא דברים מנהל בית חב"ד בתל אביב הרב יוסף שמואל גערליצקי.

אורחי הכבוד בהתוועדות היו, הרב הראשי לת"א-יפו הרב ישראל מאיר לאו והרב יוסף יצחק בלינוב רב מרכז בני ברק.

מקהלת ילדי תלמוד תורה וחדר חב"ד תל אביב בליווי הרב גבירץ, שרו יחד עם הקהל הרב את ניגוני "פדה בשלום" ו"אלי אתה" ולאחר מכן קבוצת אומנים משינקין ממקורבי בית חב"ד בראשותו של אילן דמרי סולן להקת המדרגות, ניגנה את הניגון ד' בבות וניגוני התוועדות נוספים.

כמו כן, השתתפו בהתוועדות כ"ק האדמו"ר מביטשקוב, הרב רייזמן, הרב אלפסי, הרב גופין, הרב בא גד, הרב קציר, הרב טייטלבוים, הרב זילברשטרום, הרב לוין, הרב שמערלינג והרב שקולניק.

בתום החלק הרשמי של ההתוועדות, התכנסו מאות מהמשתתפים להתוועדות עם הרב גערליצקי והרב בלינוב שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

התוועדות נוספת נערכה בבוקרו של יום, עת הגיעו לבית הכנסת "גאולת ישראל" קבוצת תלמידים מהישיבה התיכונית "בר אילן" יחד עם מוריהם, שביקשו לחגוג יחדין את ראש השנה לחסידות, הקבוצה הסבה לשולחן יחד עם הרב יוסף גערליצקי והרב מנחם מענדל הכהן במשך כמה שעות במהלכם ניגנו את ניגוני ההתועדויות.

את ההתוועדויות אירגן הרב יצחק ביר, מנהל אגף הפעילות של מרכז חב"ד תל אביב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.