מערכת COL | יום כ"ג כסלו ה׳תשס״ח 03.12.2007

חב"ד נתניה: שרשרת אירועי י"ט כסלו

קהל רב גדש את אולמי 'רון' במרכז העיר בהתוועדות ענקית מרגשת ומיוחדת לרגל חג הגאולה י"ט כסלו. אירוע זה חתם שרשרת ארוכה של התוועדויות ואירועים שנערכו ע"י קהילת חב"ד נתניה בי"ט בכסלו ■ אורחי הכבוד בהתוועדות היו הרב ישעיהו הרצל רב העיר נצרת עילית והרב מרדכי אשכנזי רבו של כפר חב"ד ■ במקביל התקיימה התוועדות גדולה בהשתתפות למעלה מ 200 נשים של נשי ובנות חב"ד נתניה  לסיפור המלא
חב
מתוועדים בנתניה ● צילום: COL
קהל רב גדש את אולמי 'רון' במרכז העיר בהתוועדות ענקית מרגשת ומיוחדת לרגל חג הגאולה י"ט כסלו. אירוע זה חתם שרשרת ארוכה של התוועדויות ואירועים שנערכו ע"י קהילת חב"ד נתניה בי"ט בכסלו.

אורחי הכבוד בהתוועדות היו הרב ישעיהו הרצל רב העיר נצרת עילית והרב מרדכי אשכנזי רבו של כפר חב"ד. כל זה ועוד מבית היוצר של מוסדות חב"ד נתניה בראשות רב הקהילה הרב מנחם ולפא ובארגון מנהל הפעילות הרב נח סוליש.

שרשרת האירועים וההתוועדויות החלה בהתוועדות שהתקיימה בבית חב"ד מזרח נתניה, בה התוועד הרב מנחם מנדל גורביץ משפיע ישיבת אור שמחה בכפר חב"ד. הרב גורביץ התוועד עד השעות הקטנות של הלילה, וריתק את הקהל הגדול בסיפורים ודברים מעניינא דיומא. כן נשא דברים רב בית הכנסת הרב יצחק טייכטל סמנכ"ל מוסדות חב"ד נתניה, כשעל מלאכת הארגון עמל הרב יגאל פרחן וצוות גבאי בית הכנסת. .

במקביל התקיימה התוועדות גדולה בהשתתפות למעלה מ 200 נשים של נשי ובנות חב"ד נתניה בהנהלת וארגון הגב' ענת מוריאל. ההתוועדות התקיימה בבית חב"ד לדוברי צרפתית ברח' גד מכנס בה נשא דברים שליח הרבי הרב יעקב מאזוז רב בית הכנסת, כשלאחריו התוועדה וריתקה את קהל הנשים שגדש את המקום הרבנית רלה גרליק. הערב נחתם במופע מוזיקלי מיוחד של הזמרת גאולה גריידי.

למחרת קיים בית חב"ד צפון נתניה בארגון הרב נחום גולשמיד "יום שכולו חסידות" עבור כל תושבי העיר בו הושמעו החל משעות הבוקר המוקדמות שיעורי חסידות עמוקים ומרתקים ע"י מיטב הרבנים בהשתתפות ערה ביותר של למעלה ממאה איש. את יום מיוחד זה חתמה התוועדות מיוחדת בה ריתק הרב ולוול סלווין מנהל ישיבת אור שמחה כפ"ח את הקהל הגדול אודות החשיבות הגדולה והזכות של לימוד החסידות. כן נשא דברים הרב צבי וילהלם שליח חב"ד בצפון העיר ורב בית הכנסת. במקביל התקיימה התוועדות מיוחדת לדוברי צרפתית באולמי רון בארגון בית חב"ד לדוברי צרפתית בראשות הרב יעקב מאזוז.

נציין שביום זה התקיימו התוועדויות וכינוסים בקרב למעלה מ 1,000 ילדי מוסדות חב"ד נתניה החל מילדי המעון והגן בכינוס שנערך במבנה בית חב"ד המרכזי בקריית נורדאו בהנחיית מנהל הגנים המחנך הרב יאיר מעודה. דרך בתי הספר היסודיים לבנים ובנות שקיימו כינוסים מיוחדים נפרדים באולם הגדול של בית הכנסת "באר-חיה" חב"ד צפון נתניה. תיכון בית רבקה" התכנס במבנה בית הספר, ולתלמידי ישיבת חב"ד נתניה התוועדויות נערכו בישיבה ברח' אברהם שפירא.

ההתוועדות המרכזית שהיוותה את גולת הכותרת של האירועים השונים התקיימה במוצאי שבת. בה נשאו דברים אורחי הכבוד הרב ישעיהו הרצל והרב מרדכי אשכנזי  שסחפו את הקהל האדיר בדברי תורה מתובלים במדרשים מעניינים שהמחישו את המשמעות האמיתית של אור החסידות. את הערב הנחה הרב מנחם ולפא רב הקהילה.

כן נשאו דברי ברכה סגן ראש העיר מר מנדי וייס ידיד נאמן לקהילת חב"ד ומוסדותיה המפוארים והרב נתנאל דרייפוס משלוחי הרבי הראשונים לנתניה ורב בית כנסת חב"ד במרכז העיר.

את האירוע הנעים הזמר ר' אברהם ג'ייקובס בליווי תזמורתו של ר' זבולון נתנוב. לסיום הקרן סרט מיוחד שחשף סיפורים נדירים ומיוחדים מימיו הראשונים של הרבי מליובאוויטש בתקופת מגוריו בצרפת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.