מערכת COL | יום כ"ג כסלו ה׳תשס״ח 03.12.2007

י"ט כסלו בהר חומה: התוועדות והחלטות טובות

ביום חמישי י"ט כסלו התקיים ערב ייחודי שאורגן ע"י בית חב"ד הר חומה בראשות הרב מנחם ברנד. הערב התקיים באולם המתנ"ס שנפתח בימים אלו בשכונה ■ הרב מאיר צרפתי (המוסר כל שבוע שיעורי תניא בשכונה) דיבר על מהות היום והזמין את התושבים להשתתף בשיעור הנמסר על ידו בשכונה מידי יום רביעי לסיפור המלא
י
(צילום: COL)
ביום חמישי י"ט כסלו התקיים ערב ייחודי שאורגן ע"י בית חב"ד הר חומה בראשות הרב מנחם ברנד. הערב התקיים באולם המתנ"ס שנפתח בימים אלו בשכונה.

האווירה החסידית הורגשה כבר בכניסה לאולם בו התקיימה מכירת ספרי חסידות ותמונות ובר מתוק ערוך בכל טוב.

הערב נפתח בשירה וניגונים של הזמר אבי צליח ותזמורתו שחימם את הקהל בניגונים ושירים חסידיים, הקהל יצא בריקודים סוחפים.

בהמשך נשאו דברים הרב מנחם ברנד – מנהל בית חב"ד ורב הקהילה, הרב מאיר צרפתי (המוסר כל שבוע שיעורי תניא בשכונה) דיבר על מהות היום והזמין את התושבים להשתתף בשיעור הנמסר על ידו בשכונה מידי יום רביעי, דיברו גם רבני השכונה ומר מאיר תורג'מן חבר מועצת העיר ששיבח רבות את פעילות חב"ד בשכונה.

המנחה ר' מנחם בר כוכבא המין את אורח הערב ר' יוני פיין שסחף את כל המשתתפים בסיפור אישי ומרתק בליווי גיטרה וסיים את סיפורו עם הניגון "פדה בשלום" אליו הצטרפו בשירה הקהל.

לסיום הערב הוקרן ע"ג מסך ענק סרט ייחודי שהופק במיוחד ליט' כסלו, עידודו של הרבי סחפה את הקהל לסבב ריקודים נוסף ולהמשך התוועדות סביב שולחנות ערוכים בכל טוב עד השעות הקטנות של הלילה.

במשך הערב נטלו המשתתפים חלק בחלוקת הש"ס, ביציאה מהאירוע קיבלו המשתתפים מזכרת – דיסק של שיעורי התניא שנמסרו בהר חומה ע"י הרב צרפתי.

"ויפוצו מעניותך" הורגש השנה חזק בשכונה תודות לשליח הנמרץ הרב מנחם טורקוב שהודה בסוף הערב לתורמים שלקחו חסות על הערב – מר אלדד מזרחי (חברת E.M הפקות), מר אהוד כהן ואבי צליח אשר קיבלו כהוקרה ספר תניא מפואר עם חריטה אישית.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.