מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשס״ח 02.12.2007

אירועי י''ט כסלו בכפר יונה

בבוקרו של י"ט בכסלו ביקרו יו"ר המועצה המקומית בכפר יונה מר אפרים דרעי, ומנהל אגף החינוך ד"ר ניסים מסס, בגני חב"ד והצטרפו להתוועדות שהתקיימה בגנים ■ במהלך ההתוועדות סיפר יו"ר המועצה שלפני שנתיים זכה לקבל בהתוועדות י''ט בכסלו דולר ברכה של הרבי וביקש מהילדים לברך אותו שברכת הרבי תמשיך ללוותו בעשייה הציבורית לסיפור המלא
אירועי י''ט כסלו בכפר יונה
(צילום: COL)
בבוקרו של י"ט בכסלו ביקרו יו"ר המועצה המקומית בכפר יונה מר אפרים דרעי, ומנהל אגף החינוך ד"ר ניסים מסס, בגני חב"ד והצטרפו להתוועדות שהתקיימה בגנים.

במהלך ההתוועדות סיפר יו"ר המועצה שלפני שנתיים זכה לקבל בהתוועדות י''ט בכסלו דולר ברכה של הרבי וביקש מהילדים לברך אותו שברכת הרבי תמשיך ללוותו בעשייה הציבורית.

בתום הביקור הגישו הילדים לאורחים הנכבדים שי - מעשה ידיהם, יו"ר המועצה התרגש וסיפר שקודם הגיעו לביקור נפגש במשרדו עם יזם ועורך דינו והיזם שאל מדוע אין במשרדו אף לא תמונה אחת של רב...

היזם נקב בכמה שמות ועורך הדין סיכם את השיחה ואמר: "שים תמונה של הרבי מלובאוויטש", והנה לא חולפת יותר מחצי שעה ובהשגחה פרטית מופלאה מעניקים ילדי הגן ליו"ר המועצה תמונה... של הרבי מלובאוויטש. יו"ר המועצה הנחה את מזכירתו לתלות את יצירת הילדים הכוללת את תמונת הרבי במשרדו.

בערבו של יום נערכה התוועדות רבתית בהשתתפות משפיע אורח, ובהשתתפות ראש המועצה, המקורבים ואנ"ש שנטלו חלק בהתוועדות התפזרו לבתיהם לאחר חצות... מתוך תחושת התעלות.

ההתוועדות נערכה בביתו של שלומי קדוש.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.