מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשס״ח 02.12.2007

גבעתיים: "רופא העיינים" שטיפל ברבי שיתף בסיפורים

בגבעתיים נערכה התוועדות בחג הגאולה י"ט בכסלו באירגון בית חב"ד בהנהלת הרב יוסף-יצחק ברקמן, בה נכח גם יו"ר הנהלת הקק"ל, מר אפי שטנצלר, שמלווה את בית חב"ד בגבעתיים מתחילת דרכו, שברך את המשתתפים ■ ד"ר שמואל פרידלנד, רופא עיניים בכיר מגבעתיים, שיתף את הציבור בחוויה אישית שחווה כאשר היה שותף לטיפול שעבר הרבי בשנת תשנ"ג ■ במהלך הערב, הוצג השליח החדש שמצטרף לפעילות בגבעתיים, הרב שלמה וולפא שירכז את את הפרויקט החדש של רשת שיעורי תורה שתותאם לצרכי התושבים ותחומי התענינותם  לסיפור המלא
גבעתיים:
ד"ר שמואל פרידלנד, מר אפי שטנצלר, והרב יוסף-יצחק בקרמן (צילום: COL)
בגבעתיים נערכה התוועדות בחג הגאולה י"ט בכסלו. את שרביט ההנחיה של הערב המוצלח נטל לידיו הרב חגי הלוי, רב בית הכנסת 'הרמ"ה' בגבעתיים ומנהל בית חב"ד בבורסת היהלומים, שבטוב טעם הזמין את הדוברים לשאת את דברם לכבוד חג הגאולה, י"ט בכסלו.

הערב נפתח על-ידי הרב שמעון בקרמן מכפר חב"ד בקריאת מברק מאת הרבי מליובאוויטש שנשלח לקראת י"ט בכסלו תנש"א וכן ביאורה של איגרת 'קטונתי' מאת כ"ק אדמו"ר הזקן.

את הצד המוסיקלי של הערב ליווה הזמר גיל עקביוב בניגונים חסידיים ומקוריים כאשר הקהל מצטרף לשירת ניגון 'פדה בשלום' וניגונו של אדמו"ר הזקן "ד' בבות".

את ברכת רבני העיר נשא הרב פנחס אדרי רבה הספרדי של גבעתיים, כאשר את האירוע כיבדו בנוכחותם גם ר' יעקב כרמי, ראש המועצה הדתית, והרב איתיאל גליקסברג, רב שכונה בגבעתיים.

בערב נכח גם יו"ר הנהלת הקק"ל, מר אפי שטנצלר, שמלווה את בית חב"ד בגבעתיים מתחילת דרכו, שברך את המשתתפים. חשבון שעשה המנחה, הרב חגי הלוי, העלה כי שמו של אפי שטנצלר עולה בגימטריא 770(!). גם ראש העירייה, מר ראובן בן שחר ברך את הנוכחים.

אחרי שלב הברכות עלה הרב דני נפתלין, מרבני ישיבת תומכי תמימים בבני ברק וריתק את הקהל בהרצאה אודות חידושה של תורת החסידות. אחריו, ד"ר שמואל פרידלנד, רופא עיניים בכיר מגבעתיים, שיתף את הציבור בחוויה אישית שחווה כאשר היה שותף לטיפול שעבר הרבי בשנת תשנ"ג.

דברי סיכום נשא הרב יוסף יצחק בקרמן תוך כדי שהציג את השליח החדש שמצטרף לפעילות בגבעתיים, הרב שלמה וולפא. הרב וולפא ירכז את את הפרויקט החדש של רשת שיעורי תורה שתותאם לצרכי התושבים ותחומי התענינותם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.