מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשס״ח 02.12.2007

כפר סבא: רה"ע שיבח את חב"ד בהתוועדות חג הגאולה

קהל רב מכל שכבות הציבור בכפר סבא גדשו את בית חב"ד בהתוועדות המרכזית של י"ט כסלו בבית חב"ד בכפר סבא. בהנהלת השליח הרב אהרון קניבסקי ■ הקהל ישב סביב שולחנות ערוכים לסעודה חגיגית ומפוארת, את הערב כבד בנוכחותו מר יהודה בן חמו ראש העיר כפר סבא שהעלה על נס את הקיף הפעילות של בית חב"ד בכפר סבא הזוכה לאהדה עצומה בכל שכבות הציבור בעיר לסיפור המלא
כפר סבא: רה
ראש העיר נושא דברים בהתוועדות חג הגאולה (צילום: COL)
קהל רב מכל שכבות הציבור בכפר סבא גדשו את בית חב"ד בהתוועדות המרכזית של י"ט כסלו בבית חב"ד בכפר סבא. בהנהלת השליח הרב אהרון קניבסקי.

הקהל ישב סביב שולחנות ערוכים לסעודה חגיגית ומפוארת, את הערב כבד בנוכחותו מר יהודה בן חמו ראש העיר כפר סבא שהעלה על נס את הקיף הפעילות של בית חב"ד בכפר סבא הזוכה לאהדה עצומה בכל שכבות הציבור בעיר.

הרב אליעזר ברוד רבה של כרמי יוסף ריתק את הקהל במשא נפלא על מהות החסידות שנמשך להתוועדות חסידית פנימית לתוך השעות הקטנות של הלילה.

מלבד ההתוועדות המרכזית קיים בית חב"ד עוד ארבעה אירועים והתוועדויות בשיתוף עם ארגון תורת חב"ד לבני הישיבות. התוועדויות מיוחדות עם הרב מיכאל ווויגל והרב זושא וולף התקיימו בישיבת קרית יעקב הרצוג ובאולפנת "אמנה" בהשתתפות מאות תלמידים. כן התקיימו התוועדויות מיוחדות לאברכי הכוללים כולל "שיר המעלות" וכולל "אש דת" בכפר סבא האברכים קיבלו בסיום ההתוועדות למזכרת את ספר התניא קדישא.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.