מערכת COL | יום כ"ב כסלו ה׳תשס״ח 02.12.2007

בוימלגרין יקים את הבניין הגבוה בישראל

חברת הנדל"ן, שבשליטת ר' שעיה בוימלגרין, הודיעה הבוקר (ראשון) באופן רשמי על רכישת מתחם עלית ברמת-גן, יחד עם קבוצת משקיעים, תמורת 80 מיליון דולר, כך מדווח themarker ■ המתחם עליו שכן במשך עשרות שנים המבנה ההיסטורי של בית-החרושת עלית, נרכש מחברת קרסנט הייטס האמריקאית, בשליטתו של איש העסקים סאני קהאן, המקורב לחב"ד לסיפור המלא
בוימלגרין יקים את הבניין הגבוה בישראל
מימוש החזון. ר' שייע בוימלגרין בכינוס השלוחים האחרון ● צילום: מאיר דהן, COL
מאת: themarker

עסקת ענק לחברת אזורים:
חברת הנדל"ן, שבשליטת שעיה בוימלגרין, הודיעה הבוקר באופן רשמי על רכישת מתחם עלית ברמת גן, יחד עם קבוצת משקיעים, תמורת 80 מיליון דולר. אזורים העריכה היום כי ההכנסות הצפויות מחלקה בפרוייקט יסתכמו ב-250 מיליון דולרים.

חלקה של קבוצת המשקיעים השותפה בעסקה, יעמוד על 30 מיליון דולר בתמורה לזכויות בנייה של 30 אלף מ"ר למשרדים. אזורים תשלם את יתרת הסכום, 50 מיליון דולר, עבור זכויות בנייה ל-36 אלף מ"ר של מגורים, ו-6,000 מ"ר של משרדים. בכוונת אזורים לבנות בשטח המשתרע על פני 11 דונמים, את המגדל הגבוה והיוקרתי במזרח התיכון אשר ישלב מגורים ומשרדים. עלות ההקמה לחברת אזורים מוערכת בכ-175 מיליון דולרים.

על פי המתוכנן יכיל המגדל 30 קומות של משרדים ומעליהן יוקמו למעלה מ-40 קומות נוספות ובהן דירות יוקרה שתכנונן יעשה בשיתוף עם אדריכל בעל שם עולמי.

המתחם עליו שכן במשך עשרות שנים המבנה ההיסטורי של בית החרושת עלית, נרכש מחברת קרסנט הייטס האמריקאית, בשליטתו של איש העסקים סאני קהאן, בתום משא ומתן ממושך. קאהן רכש את המתחם תמורת 44 מיליון דולר וציין עם הרכישה, כי בכוונתו להקים במקום מגדל בגובה כ-70 קומות שישלב מגורים ומשרדים. קאהן אף טען כי הוא מתכוון לשתף בפרויקט את איש העסקים האמריקני דונלד טראמפ שעל שמו הוא מתכוון לקרוא את המגדל. כעת, כאמור נראה כי באופן סופי לא יעמוד מגדל ברמת גן תחת השם טראמפ. נציין כי התב"ע לבנייה מאושרת וכי עבודות הבנייה צפויות להתחיל כבר בחודשים הקרובים ולהסתיים כעבור 3 שנים.

לדברי שעיה בוימלגרין מתחם עלית הינו המיקום האופטימלי למימוש החזון לבנות את מגדל המגורים היפה והגבוה ביותר במזרח התיכון. "בכוונתי לתרום מניסיוני האישי בבניית מגדלי יוקרה, כדוגמת הפרויקטים אותם הקמתי במנהטן שבניו יורק, על מנת ליצור מבנה שרמתו ואיכות בנייתו טרם נודעו בישראל", מדגיש בוימלגרין.

כזכור המגדל הגבוה ביותר בישראל נמצא בדיוק מתחם עלית ברמת גן. מדובר בבניין משה אביב אותו בנתה חברת אוסיף הנשלטת היום על ידי המיליארדר ארקדי גאידמק.

עם ביצוע השינויים בהנהלת החברה, עליהם החליט שעיה בוימלגרין, לרבות כניסתו לתפקיד יו"ר פעיל ומינוי מתי דב למנכ"ל, החלה אזורים לקדם באופן מואץ את התכנון האסטרטגי להרחיב את יזמות הנדל"ן בישראל ומחוצה לה וזאת במקביל למימוש נכסים וקרקעות קיימים שבמימושם גלום רווח מהותי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.