מערכת COL
|
יום כ"ב כסלו ה׳תשס״ח
02.12.2007
מהיום אפשר להחליף חברה סלולרית / מידע לציבור
אחרי אין ספור דחיות ועיכובים ניידות המספרים יוצאת היום לדרך. כל צרכן טלפוניה בישראל יכול מהיום לעבור מחברה לחברה, להחליף את הטלפון הסלולרי או את הקווי ולהישאר עם אותו המספר, כולל הקידומת ■ בקרב המפעילות הסלולריות הוגברה בשבוע האחרון ההיערכות לקראת המהלך. כך למשל, חברות פרטנר והוט גייסו בשבועות האחרונים יותר מ-200 נציגי שירות חדשים. בנוסף, כל החברות פתחו חדרי מצב כדי להיות עם היד על הדופק ולתת מענה לכל תרחיש לסיפור המלא • כלכלה וצרכנות
מהיום אפשר להחליף בישראל חברה סלולרית (אילוסטרציה)
'מעריב'
אחרי אין ספור דחיות ועיכובים ניידות המספרים יוצאת היום לדרך. כל צרכן טלפוניה בישראל יכול מהיום לעבור מחברה לחברה, להחליף את הטלפון הסלולרי או את הקווי ולהישאר עם אותו המספר, כולל הקידומת.
עם זאת, למרות ההיערכות המוגברת של חברות התקשורת למהלך - שלוותה בשפע מבצעים חדשים - מתברר כי רוב הציבור אדיש לשינוי וכלל לא מודע לו.
כדי להגביר את המודעות בקרב הציבור לעניין הניידות, יזם משרד התקשורת, בראשות השר אריאל אטיאס, קמפיין פרסום בכלי התקשורת השונים. הקמפיין יחל רק בשבוע הבא, על מנת למנוע לחץ של הציבור על חברות התקשורת בימים הראשונים של כניסת המהלך לתוקפו. אחד החששות של החברות הוא כי לקוחות רבים יבקשו לנייד את מספריהם כבר בימים הראשונים ויגרמו עומס רב.
בקרב המפעילות הסלולריות הוגברה בשבוע האחרון ההיערכות לקראת המהלך. כך למשל, חברות פרטנר והוט גייסו בשבועות האחרונים יותר מ-200 נציגי שירות חדשים. בנוסף, כל החברות פתחו חדרי מצב כדי להיות עם היד על הדופק ולתת מענה לכל תרחיש.
חברת בזק שצפויה להיות המפסידה הגדולה מהניידות, פתחה בקמפיין פנימי בתוך החברה, בסלוגן “שומרים על הבית.” היא נמצאת כיום במצב הקשה ביותר מבין כל חברות התקשורת, מכיוון שמסיבות רגולוטריות היא לא יכולה להציע מבצעים חדשים.
אחרי אין ספור דחיות ועיכובים ניידות המספרים יוצאת היום לדרך. כל צרכן טלפוניה בישראל יכול מהיום לעבור מחברה לחברה, להחליף את הטלפון הסלולרי או את הקווי ולהישאר עם אותו המספר, כולל הקידומת.
עם זאת, למרות ההיערכות המוגברת של חברות התקשורת למהלך - שלוותה בשפע מבצעים חדשים - מתברר כי רוב הציבור אדיש לשינוי וכלל לא מודע לו.
כדי להגביר את המודעות בקרב הציבור לעניין הניידות, יזם משרד התקשורת, בראשות השר אריאל אטיאס, קמפיין פרסום בכלי התקשורת השונים. הקמפיין יחל רק בשבוע הבא, על מנת למנוע לחץ של הציבור על חברות התקשורת בימים הראשונים של כניסת המהלך לתוקפו. אחד החששות של החברות הוא כי לקוחות רבים יבקשו לנייד את מספריהם כבר בימים הראשונים ויגרמו עומס רב.
בקרב המפעילות הסלולריות הוגברה בשבוע האחרון ההיערכות לקראת המהלך. כך למשל, חברות פרטנר והוט גייסו בשבועות האחרונים יותר מ-200 נציגי שירות חדשים. בנוסף, כל החברות פתחו חדרי מצב כדי להיות עם היד על הדופק ולתת מענה לכל תרחיש.
חברת בזק שצפויה להיות המפסידה הגדולה מהניידות, פתחה בקמפיין פנימי בתוך החברה, בסלוגן “שומרים על הבית.” היא נמצאת כיום במצב הקשה ביותר מבין כל חברות התקשורת, מכיוון שמסיבות רגולוטריות היא לא יכולה להציע מבצעים חדשים.
למקרה שפספסתם
הוסף תגובה
0 תגובות