מערכת COL | יום כ"א כסלו ה׳תשס״ח 01.12.2007

ב"היכל-מנחם" במונסי התוועדו אל תוך הלילה

בליל רביעי י"ט כסלו התוועד הרב שלום בער מוצקין ממונטריאל ב"היכל מנחם" מונסי, בהנהלת הרב גדליה אוברלנדר רב בית המדרש שעל-ידי "היכל מנחם", והרב אייזיק לפקוביץ שליח חב"ד בסופרין ■ חסידים רבים מכל החוגים ורבני מונסי על כל גווניה, באו לשמוע ולהתוועד יחד עד שעות הקטנות של הלילה, ויצאו בהתעוררות גדולה ללימוד החסידות  לסיפור המלא
ב
מתוועדים ב"היכל מנחם" במונסי (צילום: COL)
בליל רביעי י"ט כסלו התוועד הרב שלום בער מוצקין ממונטריאל ב"היכל מנחם" מונסי, בהנהלת הרב גדליה אוברלנדר רב בית המדרש שעל-ידי "היכל מנחם", והרב אייזיק לפקוביץ שליח חב"ד בסופרין.

חסידים רבים מכל החוגים ורבני מונסי על כל גווניה, באו לשמוע ולהתוועד יחד עד שעות הקטנות של הלילה ולשמוע משמעות היום של חג הגאולה של אדה"ז נ"ע ויומא דהילולא של המגיד ממעזריטש נ"ע ויצאו בהתעוררות גדולה ללימוד החסידות.

ציבור גדול מהמתוועדים הם משתתפים קבועים בשיעור השבועי בתורה לאדמו"ר הזקן נ"ע, שמוסר הרב ברוך לשס רב קהילת "צמח-צדק" במונסי, במרכז היכל מנחם מידי ליל שישי.

יצויין גם, כי "היכל-מנחם" במאנסי מפעיל כולל ערב ללימוד החסידות במאמרי אדמו"ר הרש"ב נ"ע ולומדים עכשיו ספר המאמרים תרס"ו, עם שיעורים שבועיים של הרב שלום חריטונוב.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.