מערכת COL | יום ט"ו כסלו ה׳תשס״ח 25.11.2007

אירגון זק"א יקים מרפאה בסמוך לציון הרשב"י במירון

אירגון זק"א בשיתוף עם עמותת חסדי שבתאי במירון יקימו מרפאה בסמוך לציון הרשב"י במירון לטובת ההמונים הפוקדים את הציון מידי שבת ובערביי חגים וראשי חודשים בפגישות שקיימו יו"ר זק"א יהודה משי זהב עם יו"ר עמותת חסדי שבתאי- יוסי זליקוביץ' בשבוע שעבר עם ראש המועצה האזורית מרום הגליל מר שלמה לוי ועם יו"ר וועד מושב מירון ר' מרדכי הלפרין הוחלט לקדם את העניין באופן רציני  לסיפור המלא
אירגון זק
אירגון זק"א בשיתוף עם עמותת חסדי שבתאי במירון יקימו מרפאה בסמוך לציון הרשב"י במירון לטובת ההמונים הפוקדים את הציון מידי שבת ובערביי חגים וראשי חודשים.

כידוע, בשבתות פוקדים את האתר הקדוש אלפים רבים של אנשים אשר באים להתפלל ונכון להיום אין מענה רפואי מסודר לרווחת המתפללים.

כאמור, ארגון זק"א בשיתוף עם עמותת חסדי שבתאי ממרון החליטו להרים את הכפפה ולהוביל מהלך להקמת מרפאה רפואית אשר תתן מענה להמונים הרבים.

בפגישות שקיימו יו"ר זק"א ר' יהודה משי זהב עם יו"ר עמותת חסדי שבתאי ר' יוסי זליקוביץ' בשבוע שעבר עם ראש המועצה האזורית מרום הגליל מר שלמה לוי ועם יו"ר וועד מושב מירון ר' מרדכי הלפרין הוחלט לקדם את העניין באופן רציני אשר גם המועצה האזורית מרום הגליל וגם וועד האגודה של מושב מירון נתנו אור ירוק להובלת המהלך ומקדמים בברכה את הרעיון אשר ייתן מענה למחסור הרפואי הקיים בציון הרשב"י.

יו"ר זק"א ר' יהודה משי זהב אף הגדיל לעשות ורתם למימון הפרויקט קרן סיוע אמריקאית של יהודים מחו"ל אשר רואים בפרויקט חשוב זה פעולה הכרחית ונחוצה. הקרן האמריקאית אף תסייע בשיפוץ בית העלמין הישן הסמוך לקבר הרשב"י במירון.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.