מערכת COL | יום י"ב כסלו ה׳תשס״ח 22.11.2007

אגו"ח בישראל כינסה את נציגי הקהילות לחלוקת הש"ס

כשבוע לפני חג החגים י"ט בכסליו כאשר בחוץ משתוללת סופת גשמים וברקים התכנסו כחמישים נציגי קהילות אנ"ש המרכזיות בארץ בכינוס ייחודי שיזמה אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב שכמותו עדיין לא אירע ופתחו את חלוקת הש"ס ה-220 שמלווה השנה במבצע רחב היקף ■ מטרת הכינוס היתה להכפיל ולשלש את מספר המשתתפים בחלוקת הש"ס בקהילות אנ"ש ומחוצה להן ■ בסיום הכינוס חולקו הש"סים המיוחדים שהודפסו השנה בכדי לגרום לתנופה מחודשת בתקנה, גלויות ההעתק של הרבי ומודעות מרהיבות הקוראות להשתתף בחלוקת הש"ס לסיפור המלא
אגו
(צילום: מאיר דהן, COL)

מערכת COL

אתמול (רביעי) בשעה שש וחצי התכנסו נציגי הקהילות המרכזיות בארץ לכינוס ייחודי לרגל פתיחת חלוקת הש"ס ה-220 שיזמה אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק הכהן אהרונוב.

על אף הקור וסופת הגשמים הגיעו נציגי הקהילות מכל הארץ. בחוץ אמנם היה קר וגשום אך בפנים היה חם ולבבי. מטרת הכינוס היתה להכפיל ולשלש את מספר המשתתפים בחלוקת הש"ס בקהילות אנ"ש ומחוצה להן.

בין הדוברים היה המשפיע הרב דוד טייכטל שזיכה את המשתתפים באנקדוטות מרכזיות מתוך שיחות ואגרות הרבי בנושא חלוקת הש"ס, משא מאלף נשא הרב ישראל ברוד על תפקיד קהילות אנ"ש בעת הזו, כמו"כ נשאו דברים המשפיע הרב אלתר הבר נציג קהילת נחלת הר חב"ד והמשפיע הרב אריה לוין נציג קהילת אנ"ש ברחובות.

בסיום הכינוס חולקו הש"סים המיוחדים שהודפסו השנה בכדי לגרום לתנופה מחודשת בתקנה, גלויות ההעתק של הרבי ומודעות מרהיבות הקוראות להשתתף בחלוקת הש"ס.

המשפחות שזכו ששמם יתנוסס על הש"ס המיחד הם משפחות: סלון , ראהר, קזרנובסקי, אייש, יקוט,כהן, שריקי ,פינטו, ומוסדות אור מנחם (מרסליא-צרפת).

הנוכחים יצאו בהרגשה מרוממת ובתנופה להביא את חלוקת הש"ס למימדים שלא נרשמו עד כה.

ממשרדי אגו"ח נמסר כי נשארו מספר מצומצם של שס"ם וקהילות המסוגלות לסיים את הש"ס ורוצים לזכות בש"ס המיוחד יכתבו בדחיפות לכתובת הדואר האלקטרוני [email protected]

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.