מערכת COL | יום ט' כסלו ה׳תשס״ח 19.11.2007

השבוע: כינוס יחודי של נציגי קהילות חב"ד בישראל

ההכנות לקראת הכינוס הייחודי של נציגי קהילות חב"ד המתקיים לראשונה על-ידי אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, כבר נמצאות בעיצומן ■ היום (שני) הגיעו לבית אגו"ח הגלויות המיוחדות של חלוקת הש"ס שהם העתק של הגלויות עליהם היה כותב הרבי את שם המסכת אותה לקח וחותם עליה בחתי"ק ■ הכינוס כאמור ייתקיים ביום רביעי י"א כסלו לכל נציגי קהילות חב"ד הגדולות בבית אגודת חסידי חב"ד – 770 בשעה 18.30 בהשתתפותו של המד"א הרב מרדכי שמואל אשכנזי. נאום מיוחד ישמיע הרב ישראל ברוד מנהל מכון אמחי"ה לנציגי הקהילות  לידיעה בהרחבה
השבוע: כינוס יחודי של נציגי קהילות חב
מערכת COL

ההכנות לקראת הכינוס הייחודי של נציגי קהילות חב"ד המתקיים לראשונה, ביום רביעי י"א כסלו, על-ידי אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב, כבר נמצאות בעיצומן.

היום (שני) הגיעו לבית אגו"ח הגלויות המיוחדות של חלוקת הש"ס שהם העתק של הגלויות עליהם היה כותב הרבי את שם המסכת אותה לקח וחותם עליה בחתי"ק.

הרב בנימין קליין הוציא מארכיונו אחת מהגלויות שהוכנסו אל הרבי ושלח אותה לאגודת חסידי חב"ד בארץ בכדי שיוכלו ליצור העתק של הגלויה, ולחלק לכל המשתתפים בחלוקה באה"ק.

ראוי לציין שעל חשיבות הגלויה הסביר הרבי מספר פעמים כי ישנו תוקף מיוחד כאשר כותבים על הגלויה את המסכת אותה לוקחים ונותנים ביד אחר:

"כדאי וראוי שההתחייבות על לימוד המסכת תבוא בכתב, וליתן הכתב ביד אחר, שהרי רואים שזה פועל תוספת כוח וזירוז גם אם יהיו קשיים בדבר, בידעו שיכול לשאול ולברר אצלו האם אומנם קיים הבטחתו" (קונטרס ע"ד חלוקת הש"ס בי"ט כסלו תשנ"ב)

מכיון והגלויה המקורית כתובה באידיש הוסיפו המארגנים תרגום ללה"ק בגלויות החדשות.

הכינוס כאמור ייתקיים ביום רביעי י"א כסלו לכל נציגי קהילות חב"ד הגדולות בבית אגודת חסידי חב"ד – 770 בשעה 18.30 בהשתתפותו של המד"א הרב מרדכי שמואל אשכנזי. נאום מיוחד ישמיע הרב ישראל ברוד מנהל מכון אמחי"ה לנציגי הקהילות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.