מערכת COL | יום ו' כסלו ה׳תשס״ח 16.11.2007

"בדידי הווא עובדא: ההר הוליד עכבר" / להאזנה

דובר חב"ד הרב מנחם ברוד התראיין לתוכנית "המהדורה המרכזית" המשודרת ברדיו "קול-חי" בהנחיית מוטי לביא. הרב ברוד התייחס לפרשה האחרונה, ולהתנהלות המשטרה ■ "אני מכיר את ההתנהלות של העמותה והאנשים, ולחשדות אלו אין בסיס. אני רואה כיצד הרב יוסף-יצחק אהרונוב נלחם ונאבק יום-יום למען פעילות צעירי-חב"ד", אמר הרב ברוד, והדף את ההאשמות ■ במהלך הראיון, עלה לשיחה מר יעקב פלהיימר חבר מועצת עיריית פתח תקווה ויו"ר אירגון "עזר מציון" שחווה דברים דומים לפני כחודשיים וחצי אז הואשם כי גנב מליוני שקלים מהעמותה. בסופו של דבר, שוחרר פרלהיים לביתו, התיק נסגר מחוסר אשמה, ונמסר כי לא היו דברים מעולם  להאזנה לראיון
(אילוסטרציה)

דובר חב"ד הרב מנחם ברוד התראיין לתוכנית "המהדורה המרכזית" המשודרת ברדיו "קול-חי" בהנחיית מוטי לביא. הרב ברוד התייחס לפרשה האחרונה, ולהתנהלות המשטרה.

"אני מכיר את ההתנהלות של העמותה והאנשים, ולחשדות אלו אין בסיס. אני רואה כיצד הרב יוסף-יצחק אהרונוב נלחם ונאבק יום-יום למען פעילות צעירי-חב"ד", אמר הרב ברוד, והדף את ההאשמות. 

הרב ברוד סיפר על מעילת הענק שהיתה בעמותת צעירי-חב"ד, ועל ההאשמות שרקם האיש על ראשי צעירי-חב"ד כאילו שהיו שותפים לדבר, במטרה למקד את החוקרים בהם, במקום בו. 

במהלך הראיון, עלה לשיחה מר יעקב פלהיימר חבר מועצת עיריית פתח תקווה ויו"ר אירגון "עזר מציון" שחווה דברים דומים לפני כחודשיים וחצי אז הואשם כי גנב מליוני שקלים מהעמותה.

בסופו של דבר, שוחרר פרלהיים לביתו, התיק נסגר מחוסר אשמה, ונמסר כי לא היו דברים מעולם. "המשטרה ניזונה ממקור מסויים במקרה שלי, ולנחקר לא נתנו כלל להסביר מה קרה", אמר.

להאזנה: לחצו כאן 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.