מערכת COL | יום ו' כסלו ה׳תשס״ח 16.11.2007

מ-130.000 ל-150.000: עלוני חנוכה בפריז

בימים אלו יצא לאור הפרוספקט הצרפתי על חג החנוכה, הניסים והמנהגים, שהופק על-ידי "בית ליובאוויטש" - מרכז צעירי-אגודת-חב"ד בפריז, בראשות השליח הרב שמואל אזימוב ■ מעל 6 עמודים שעוצבו בהידור על-ידי חברת Levtov Graphic, החוברת מביאה את סיפור החג והלכותיו בשפה קלילה ומובנת לכל ■ כתב COL בפריז מוסיף כי כבר נרשם ביקוש רב לעלון מהשלוחים ברחבי צרפת, ואף בקרב שלוחים הפועלים עם יהודים דוברי צרפתית בישראל ובעולם  לסיפור המלא
מ-130.000 ל-150.000: עלוני חנוכה בפריז
עיצוב Levtov-Graphic.com
בימים אלו יצא לאור הפרוספקט הצרפתי על חג החנוכה, הניסים והמנהגים, שהופק על-ידי "בית ליובאוויטש" - מרכז צעירי-אגודת-חב"ד בפריז, בראשות השליח הרב שמואל אזימוב.

מעל 6 עמודים שעוצבו בהידור על-ידי חברת Levtov Graphic, החוברת מביאה את סיפור החג והלכותיו בשפה קלילה ומובנת לכל, זאת על-ידי השליח הרב חיים ניסנבוים, דובר חב"ד בפריז ועורך והמהדורה הצרפתית של "תורת חיים".

כתב COL בפריז מוסיף כי כבר נרשם ביקוש רב לעלון מהשלוחים ברחבי צרפת, ואף בקרב שלוחים הפועלים עם יהודים דוברי צרפתית בישראל ובעולם. פעילי "בית ליובאוויטש" והשלוחים בפריז יחלקו בעצמם 150 אלף עלונים שזה אומר 20.000 יותר מהשנה שעברה ליהודי העיר והסביבה.

"עיר האורות יואר באור האמיתי של חנוכה", הצהיר אחד הפעילים בעת שהעלה את הארגזים של העלונים לקומה העליונה של מרכז הבית ליובאוויטש שממוקם אגב קרוב לאיזור אופירה היוקרתי איפה שתתקיים הדלקה ענקית בחג
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.