מערכת COL | יום ו' כסלו ה׳תשס״ח 16.11.2007

השלוחים התכנסו והחליטו: "חובה להתאחד ולהתחזק"

בכינוס חירום שהתקיים ביום חמישי באולם המדרשייה בבית צעירי-חב"ד בהשתתפות עשרות שלוחי הרבי - מנהלי בתי-חב"ד בישראל - דנו השלוחים בחובה להתאחד ולהתחזק דווקא בעת הזאת מול כל נסיונות החבלה של "מהרסיך ומחריביך" ■ כמה מהשלוחים הוותיקים דיברו אודות הצורך המוחלט להתאחד סביב המוסד הקדוש, המוסד הראשון שהקים הרבי: צעירי-אגודת-חב"ד בארץ-הקודש בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב ■ בכינוס נשאו גם דברים נלהבים ונחרצים: מזכיר בית דין רבני חב"ד בארה"ק הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי, ורבה של ערד הרב בן-ציון ליפסקר  לסיפור המלא
השלוחים התכנסו והחליטו:
(ארכיון)
מערכת COL

בכינוס חירום שהתקיים ביום חמישי באולם המדרשייה בבית צעירי-חב"ד בהשתתפות עשרות שלוחי הרבי - מנהלי בתי חב"ד בישראל דנו השלוחים בחובה להתאחד ולהתחזק דווקא בעת הזאת מול כל נסיונות החבלה של "מהרסיך ומחריביך".

כמה מהשלוחים הוותיקים דיברו אודות הצורך המוחלט להתאחד סביב המוסד הקדוש, המוסד הראשון שהקים הרבי: צעירי-אגודת-חב"ד בארץ-הקודש בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב.

בכינוס נשאו גם דברים נלהבים ונחרצים: מזכיר בית דין רבני חב"ד בארה"ק הרב יצחק-יהודה ירוסלבסקי, ורבה של ערד הרב בן-ציון ליפסקר.

כמו כן הוחלט בהתכנסות זו לחזק, להכפיל ולשלש את הפעילות בחגי הגאולה והאור הבאים עלינו לטובה: י' כסלו, י"ט כסלו, וחג החנוכה.

"השלוחים יקימו ועדות פעולה, יחד עם צעירי-חב"ד שמטרתם לגייס את כל אנ"ש והתמימים לפעילות", מסר מנהל אגף הסניפים בצעירי-חב"ד הרב נפתלי ליפסקר.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.