מערכת COL | יום ו' כסלו ה׳תשס״ח 16.11.2007

התוועדות מרגשת במכללת "אור חיה" לכבוד ר"ח כסליו

עשרות נשים פקדו את מכללת "אור חיה" בר"ח כסליו, ע"מ לשמוע את דבריהם המעוררים של הרב שמעון ויצהנדלר והרב זלמן נוטיק בהתוועדות מיוחדת לרגל 30 שנה ליום הבהיר, היום בו יצא הרבי מחדרו בשנת תשל"ח ■ הרב נוטיק חיזק את ההסתכלות הגאולתית על המציאות העכשווית, שהירידה כפי שנראית לעיננו היא עצמה עליה לסיפור המלא
התוועדות מרגשת במכללת
עשרות נשים פקדו את מכללת "אור חיה" בר"ח כסליו, ע"מ לשמוע את דבריהם המעוררים של הרב שמעון ויצהנדלר והרב זלמן נוטיק בהתוועדות מיוחדת לרגל 30 שנה ליום הבהיר, היום בו יצא הרבי מחדרו בשנת תשל"ח.

הרב ויצהנדלר עורר את הנשים לגילוי המשיח המתגלה בכל אחת ואחת בר"ח כסליו, ואת הכוחות הניתנים לנו ביום הבהיר להפיץ את המעיינות חוצה ולגלות שהעולם כולו הוא אלוקות, ושתפקידנו הוא רק להאיר את השורש הרוחני של כל מאורע המתרחש בעולם ובכך לקרב את הגאולה האמיתית והשלימה.

הרב נוטיק חיזק את ההסתכלות הגאולתית על המציאות העכשווית, שהירידה כפי שנראית לעיננו היא עצמה עליה וכפי שהיה בתשל"ח שלאחר תקופת ההעלם התגלתה מציאות חדשה ונעלית ביותר, כך גם בימנו אנו שרק צריך "לפקוח את העיניים" ולראות מציאות של גאולה.

האור שהיה נסוך על פני הנשים שיצאו מההתוועדות היום הבהיר העיד שאם ר"ח כסליו האיר את כולן, יהיה לנו את הכוחות להאיר את חודש כסליו- חודש הגאולה, באור המשיח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.