מערכת COL | יום ו' כסלו ה׳תשס״ח 16.11.2007

היסטוריה: הש"ס החב"די הגיע

היסטוריה: בשעות אלה הגיע הש"ס המיוחד שהודפס ע"י אגודת-חסידי-חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב עבור תקנת רבותנו נשיאנו לחלק את הש"ס בי"ט בכסלו, כפי שפורסם לראשונה ב-COL ■ בשער הש"ס המיוחד מתנוססת קריאתו של אדמוה"ז לחלוקת הש"ס ובכריכה הפנימית מופיעה איגרת מיוחדת של הרבי ובה חמש סיבות מדוע חלוקת הש"ס ע"פ התקנה הזו גדולה במעלתה על שאר חלוקות ומסגרות ללימוד הש"ס ■ מלשכת אגו"ח נמסר כי ביום רביעי הקרוב ייערך כינוס מיוחד במינו יחד עם הרב מרדכי-שמואל אשכנזי בו ישתתפו כל נציגי קהילות חב"ד המונות למעלה משישים משפחות, ובו יחולק הש"ס' ותיפתח באופן רישמי חלוקת הש"ס ה – 220 בשנת תשס"ח לסיפור המלא 
היסטוריה: הש
הש"סים החדשים (צילום: COL)

מערכת COL

בשעות אלה הגיע הש"ס המיוחד שהודפס ע"י אגודת חסידי חב"ד בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב עבור תקנת רבותנו נשיאנו לחלק את הש"ס בי"ט בכסלו.

כפי שפורסם לראשונה ב-COL, במלאות 220 שנה לקריאת אדמוה"ז לחלק את הש"ס בקרב קהילות אנ"ש הדפיסה אגו"ח מהדורה מיוחדת של הש"ס בכריכה רכה פורמט כיס, כך שכל מי שלקח ע"ע ללמוד מסכת במסגרת החלוקה יקבל את  המסכת ויוכל ללמוד בה ברכבת במטוס ובלכתך בדרך

בשער הש"ס המיוחד מתנוססת קריאתו של אדמוה"ז לחלוקת הש"ס ובכריכה הפנימית מופיעה איגרת מיוחדת של הרבי ובה חמש סיבות מדוע חלוקת הש"ס ע"פ התקנה הזו גדולה במעלתה על שאר חלוקות ומסגרות ללימוד הש"ס.

עוד נמסר, כי הצורך החשוב בהוצאה לאור של הש"ס המיוחד כרוך בעצם באחד החידושים שבו. בדרך כלל כל ש"ס הוא בן כ' כרכים פחות או יותר כך שעם ש"ס שכזה לא ניתן לחלק את 61 מסכתות הש"ס כי בכל כרך יש בד"כ מספר מסכתות  בפרט ע"פ הוראת הרבי לערוך חלוקה גם על מסכתות שמכילים רק משניות או שהם סיפור בלבד. על כן נוצר צורך להוציא לאור ש"ס בן 61 כרכים דבר שלא היה מאז שהש"ס הודפס לראשונה זה מאות בשנים..

בין התורמים ששמם זכה להתנוסס על הש"ס הם משפחת ראהר הנכבדה שהקדישו עשרות ש"סים לעילוי נשמת אמם ע"ה.

מלשכת אגו"ח נמסר כי ביום רביעי הקרוב ייערך כינוס מיוחד במינו יחד עם הרב מרדכי שמואל אשכנזי בו ישתתפו כל נציגי קהילות חב"ד המונות למעלה משישים משפחות, ובו יחולק הש"ס המיוחד ותפתח באופן רישמי חלוקת הש"ס ה – 220 בשנת תשס"ח.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.