מערכת COL | יום ה' כסלו ה׳תשס״ח 15.11.2007

לבנות נכון – לבנות מוצלח

במשרד השלוחים נערך קורס חדשני וייחודי במשרד השלוחים על ידי המרצה הרב ישראל ברוד, יועץ ארגוני ומומחה לגיוס כספים ■ הקורס נערך במשך יום שלם החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד השעה 6:00 בערב, באולם המחודש של משרד השלוחים. הקורס העניק סקירה מקיפה וניתוח מעמיק של הכלים הדרושים להעצמת קמפיין גיוס כספים, ולבנייתו מהמסד ועד הטפחות ■ הרב נחום שפירא מנהל בית חב"ד בנורת' שוור, סידני אוסטרליה, אומר: "הרב ברוד הבהיר לי כיצד לשדרג את מסע גיוס הכספים הקרוב" לסיפור המלא
לבנות נכון – לבנות מוצלח
במשרד השלוחים נערך קורס חדשני וייחודי על ידי המרצה הרב ישראל ברוד, יועץ ארגוני ומומחה לגיוס כספים

מעל חמישים שלוחים מרחבי העולם התאספו ביום חמישי האחרון במשרד השלוחים לקורס שנמסר בפעם הראשונה על ידי היועץ הארגוני הרב ישראל ברוד.

הקורס נערך במשך יום שלם החל מהשעה 10:00 בבוקר ועד השעה 6:00 בערב, באולם המחודש של משרד השלוחים. הקורס העניק סקירה מקיפה וניתוח מעמיק של הכלים הדרושים להעצמת קמפיין גיוס כספים, ולבנייתו מהמסד ועד הטפחות.

"קיבלתי חיזוק לשני דברים מאוד חשובים: הראשון הוא הצורך לערב ולשתף כמה שיותר אנשים", אומר הרב דוב דרייזין מחב"ד בפאסקק וואלי, ניו ג'רסי, כאשר נשאל מה תרם לו הקורס. "הדבר השני הוא הצורך ליצור תוכנית עבודה מראש, לעבוד במקביל לתוכנית, אבל בו-זמנית גם להיות גמישים איתה".

הרב נחום שפירא מנהל בית חב"ד בנורת' שוור, סידני אוסטרליה, אומר: "הרב ברוד הבהיר לי כיצד לשדרג את מסע גיוס הכספים הקרוב".

הארוע העיוני והייחודי הזה שהתקיים במקביל לכינוס השלוחים העולמי, הינו שרות נוסף מבית היוצר של משרד השלוחים, המרכז העולמי לאספקת משאבים עבור השלוחים ועבודתם הייחודית.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.