מערכת COL | יום ד' כסלו ה׳תשס״ח 14.11.2007

נציגות חב"דית גדולה בוועידת ה-GA ● דיווח ותמונות

היישר מכינוס השלוחים העולמי, עשו את דרכם מספר פעילי חב"ד לעבר וועידת ה-GA (כנס הקהילות היהודיות השנתית) בנשוויל, טנסי ■ בראש המשלחת עמד הרב יצחק טייכטל, מנהל בית-חב"ד בעיר נשוויל שאירח את כל הנציגות החב"דית ■  "הימצאותם של החב"דניקים פה גרמה לקידוש שם ליובאוויטש בהיקף שאין לתאר", סיפר הרב טייכטל ל-COL ■ במהלך הוועידה, יו"ר הפרדציה היהודית בצפון ארה"ב האוורד ריגר נפגש עם השליח הרב דוד אליעזרי מקליפורניה והרב אפרים מינץ ממכון JLI ללימודי יהדות ששוחחו על המשך שיתוף פעולה ■ וגם: איזה חב"דניק היה בתוכנית הועידה לדיווח בלעדי ותמונות 
נציגות חב
חברי המשלחת על רקע שלט ה-GA. בקטן: הרב מינץ וראש הפדרציה ● צילומים: COL
מאת חיים ברון כתב COL בניו-יורק

נציגות חב"דית גדולה השתתפה בוועידה השנתית של ה-GA (כנס הקהילות היהודיות השנתי) שנפתחה ביום ראשון האחרון בעיר נשוויל, טנסי, ונחתמה לפני שעות אחדות, ביום שלישי בלילה.

לאירוע הגדול הגיעו כ-4,000 איש ובניהם: מנהיגי קהילות יהודיות ונציגים של ארגונים יהודיים וישראליים מכל קצווי הקשת. באירוע היו דוכנים של מגוון ארגונים, החל מתנועת הנוער של גוש-קטיף לשעבר ועד ל'שלום עכשיו'.

הנציגות מנתה בין-היתר את הרב לוי שם-טוב שייצג את 'אגודת ידידי ליובאוויטש', הרב אפרים מינץ שפיקח על הפעלת הדוכנים של הארגון שבראשותו - JLI, השליח הרב דוד אליעזרי שייצג את חסידות חב"ד באירוע והרב לוי קליין השליח הראשי לטנסי.

בראש המשלחת עמד הרב יצחק טייכטל, מנהל בית-חב"ד בעיר נשוויל שאירח את כל הנציגות החב"דית.

"הימצאותם של החב"דניקים פה גרמה לקידוש שם ליובאוויטש בהיקף שאין לתאר", סיפר הרב טייכטל ל-COL.

ל-COL נודע, כי במהלך הוועידה נפגשו הרב אליעזרי והרב מינץ עם יו"ר הפדרציה הכללי מר האוורד ריגר. השניים שומרים על קשרים טובים עם מר ריגר, המתגורר בניו-יורק, שהלכו והתעצמו בשנים האחרונות. הם שוחחו על המשך שיתוף הפעולה של בתי חב"ד והפדרציות היהודיות.

בדוכנים של ה-JLI, התעכבו קרוב ל-1,000 איש, מתוך 4,000 המוזמנים, נמסר ל-COL. המתעניינים השונים ביקשו פרטים על השיעורים הייחודיים של ה-JLI - להם יצא שם בקהילות היהודיות בעולם.

"כשהגענו ביום שני בבוקר לוועידה, כולם ידעו שחזרנו מכינוס השלוחים העולמי בניו-יורק", סיפר הרב טייכטל. "גם בדיווחים שפורסמו במספר כלי-תקשורת, איזכרו את העובדה ששלוחי חב"ד הגיעו לאירוע מהכינוס בניו-יורק".

בסיום הוועידה, הוכרז כי מיקומה בשנה הבאה יהיה בירושלים. "לשנה הבאה בירושלים", אמר המנחה.

השלוחים נפרדו בהתוועדות חסידים בביתו של הרב טייכטל, כאיש אחד בלב אחד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.