מערכת COL | יום ג' כסלו ה׳תשס״ח 13.11.2007

כינוס השלוחים ● 100 דיווחים, 30 גלריות, 20 כתבות וידאו

מערכת COL שמחה לסכם חודש מוצלח של עדכונים שוטפים על כינוס השלוחים העולמי ומודה על הזכות לסקר את הצבא הקדוש של הרבי - הממשיכים את דרכו בפועל מידי יום ביומו, ברחבי העולם ■ 100 דיווחים וכתבות, 30 גלריות תמונות ו-20 כתבות וידאו הועלו על הכינוס והפתיעו אותנו בכמות הגולשים הגדולה שנכנסה לקריאה מלאה והגיבה בעקביות ■ שלוחים דיווחו לנו על בני משפחותיהם שצפו בהם מרחוק, בחורים שהתחברו למושג השליחות ואנ"ש שהחליטו לתרום לפעילות בתי-חב"ד (שמענו על 3 מקרים כאלה השבוע) ■ לא פלא, איפוא, שגולשים רבים הרגישו שלוחים לסוף-שבוע ארוך. כפי שהודגש בכינוס, ביכולתם להיות שלוחים לאורך השנה על-ידי תמיכה כלכלית והשתתפות אישית במבצעים לסיפור המלא כינוס השלוחים תשס"ח: 100 דיווחים, גלריות וקטעי וידאו
כינוס השלוחים ● 100 דיווחים, 30 גלריות, 20 כתבות וידאו
סיקור שוטף. תמונות מהאירועים הבולטים במהלך הכינוס ● צילומים: מאיר דהן, COL
מאת חיים ברון ובנימין ווייס, כתבי COL בארה"ב

מערכת COL בארה"ב, מסכמת בהצלחה רבה את הדיווחים הרבים והמיוחדים על כינוס השלוחים העולמי תשס"ח. הנה הנתונים: 100 דיווחים ייחודיים, 30 גלריות  מאת צלמינו מאיר דהן ואלי קאהן ו-20 כתבות וידאו שצולמו על-ידי מנדי לואיס.

את הדיווחים על הכינוס, פתחנו בידיעה שפורסמה שלושה שבועות לפני הכינוס, בה הבאנו לראשונה את השינויים שייערכו השנה ב'בנקעט'.

בהמשך, חשפנו פרטים נוספים על תכני הכינוס שגרמו להד נרחב ולתגובות רבות בקרב חסידי חב"ד. בין-היתר, חשפנו את המיקום ההיסטורי של ה'בנקעט' - מקום ירידת אדמו"ר הריי"צ נ"ע מהספינה, כשהגיע לארה"ב מאירופה. עובדה נוספת שפורסמה ב-COL לראשונה, הייתה על במאי המופעים הישראלי, רונן פלד, שנטל חלק בהפקת ה'בנקעט'.

ימים ספורים לפני פתיחת הכינוס, פרסמנו סקירה מיוחדת בפרסום ראשון, על קהילת מיזורי בארה"ב, לשם שלח האדמו"ר הרש"ב שלוחים. הסקירה לוותה בתמונות ארכיון מיוחדות.

יום לכינוס, העניק הנואם המרכזי, הרב נחמיה וואגל, שליח ברוצ'סטר בניו-יורק, ראיון בלעדי ל-COL, בו נימק בין-היתר את הבחירה בו - מהזווית שלו, כמובן: "אני נציג של ה'סתם שליח'".

לקראת כינוס השלוחים, תוגברה מערכת COL בארה"ב בצוות מישראל: עורך האתר שרון גושן והצלם המוכשר מאיר דהן.

עם פתיחת הכינוס, צוות COL המורחב ערך ביקור זריז במשרדי ה'מרכז-לענייני-חינוך' - הגוף האחראי על הכינוס כולו, ותיעד מקרוב את העבודה. הפרויקט זכה לתהודה רבה.

כמידי שנה, שרשרת הדיווחים נפתחה בגלריות מיוחדות מבואם של השלוחים לניו-יורק: בשדה-התעופה, ברחובות שכונת קראון-הייטס בניו-יורק, בבית-חיינו - 770, באהל הקדוש ועוד.

השנה, התווסף במיוחד נושא הוידאו: 20 כתבות וידאו פורסמו באתר מהנאומים המרתקים, מההרצאות, מהתוועדויות מ-770 ועוד. בין-היתר פרסמנו את נאומו המרתק של הרב חנוך גליצנשטיין מירושלים שחשף מענות שקיבל מהרבי בנושא השליחות, את נאומו של הרופא של הרבי ד"ר איירה וייס מאילינוי, את נאומו של האלוף ומפקד חיל-הים היוצא דוד בן בעשט בכנס של 'און-ליין סקול'.

את כל הקטעים ניתן לראות במדור "כינוס השלוחים" הממוקם בצידו הימני של האתר.

ביום ראשון בבוקר פרסמנו גלרייה מיוחדת מהתמונה הקבוצתית, ובנוסף, כתבת וידאו מיוחדת מהטקס השנתי. תמונת הצלם מאיר דהן, פורסמה למחרת בעיתון "מעריב".

אולם השיא הגדול מכולם היה מעמד ה'בנקעט': צוות COL הביא דיווחים ישירים מהאירוע ותמונות שהתעדכנו כל העת. לצד זה, העברנו כמובן את השידור-החי, בו צפו אלפים רבים מכל רחבי העולם. עשרות-אלפי גולשים נוספים, נהנו מהגלריות ומקטעי הוידאו.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.