מערכת COL | יום כ"ח חשוון ה׳תשס״ח 09.11.2007

500 ילדי השלוחים יצטרפו ל'בנקעט' המרכזי

במקביל לכינוס השלוחים העולמי, נפתח הבוקר (שישי) הכינוס לילדיהם הנקראים "צעירי השלוחים", בו משתתפים למעלה מ-500 ילדים ■ הכינוס מלווה בעזרת צוות בחורים מיומן שבראשו עומד הרב משה פינסון, מנהל אגף 'צעירי השלוחים' במשרד השלוחים ■ ל-COL נמסר, כי קודם ה'בנקעט' של הילדים שייערך בקמפוס חמ"ש בקראון-הייטס, ישתתפו הילדים ב'בנקעט' המרכזי במזח 94 במנהטן ■ צוות COL השוהה עם הילדים מגיש: דיווח מהיום הראשון של כינוס הילדים וגלריית תמונות לסיפור המלא ● כינוס השלוחים תשס"ח: מיטב הדיווחים, הגלריות, הוידאו >>>
500 ילדי השלוחים יצטרפו ל'בנקעט' המרכזי
הרב מאניס בארש רושם את ילדיו. למטה: בפתיחה ● צילומים: אלי קאהן, COL
מאת חיים ברון, כתב COL בניו-יורק

במקביל לכינוס השלוחים העולמי בו משתתפים 3,500 שלוחים מכל רחבי העולם, נפתח הבוקר (שישי) כינוס מיוחד ועשיר לילדי השלוחים בשכונת קראון-הייטס בניו-יורק, בו משתתפים קרוב לחמש-מאות ילדים מכל רחבי העולם, מתחת לגיל בר-מצווה.

בשבועות האחרונים עמלו צוות המדריכים על תוכניה מיוחדת עבור הילדים ואמש (חמישי) נפגשו להכנות האחרונות. בראש הצוות עומד הרב משה פינסון, אחראי על אגף ילדי השלוחים מטעם 'משרד השלוחים'. "חשבנו על כל פרט בכדי לתת את המיטב", הוא אמר היום (שישי) בשיחה עם COL.

בנוסף לתפילות וארוחות, הילדים יזכו לבקר בחדרו הקדוש של הרבי ב-770 ובדירת האדמו"ר הריי"צ בקומה השנייה במרכז חב"ד העולמי ויתפללו בביתו של הרבי ברחוב פרזידנט וכן יערכו סיור באוטובוס קומתיים באתרי תיירות בתפוח הגדול.

ביום ראשון הילדים יהנו מאירוע 'בנקעט' משלהם שייערך באולם קמפוס חמ"ש ברחוב לפערטס בקראון-הייטס. באמצע האירוע הם יחוברו בשיחת וידיאו אינטרנטית חיה עם באי ה'בנקעט' הגדול במרכז התערוכות בסומרסט בניו-ג'רזי בו צפויים להשתתף שלוש אלף שלוחים, גבירים, ידידים ובני משפחה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.