מערכת COL | יום כ"ז חשוון ה׳תשס״ח 08.11.2007

מנצ'סתר: קבלת פנים ל"תלמידים השלוחים"

במוצאי-שבת נערכה מסיבת קבלת פנים "תלמידים השלוחים" לישיבת ליובאוויטש בעיר מנצ'סתר שבאנגליה בהשתתפות רבנים, ראש הישיבה, אישי ציבור ואנ"ש מקהילת חב"ד בעיר ■ במהלך ההתוועדות נשא דברים הרב יעקב משה וואלבערג שבביאר בביאור ארוך עפ"י נגלה את תפקידם של התלמידים השלוחים  לסיפור המלא
מנצ'סתר: קבלת פנים ל
במוצאי-שבת נערכה מסיבת קבלת פנים "תלמידים השלוחים" לישיבת ליובאוויטש בעיר מנצ'סתר שבאנגליה בהשתתפות רבנים, ראש הישיבה, אישי ציבור ואנ"ש מקהילת חב"ד בעיר. הערב אורדן על-ידי תלמידי התמימים שבישיבה ובראשם הת' מענדל ברונשטיין שתלו מודעות בכל הבתי כנסת בעיר, ואף שלחו הזמנות אישיות לאנ"ש.

החגיגה נפתחה על-ידי הרב יצחק קליין משפיע בישיבה שדיבר דברים חמים בהפלאת מעלת השלוחים במסירה לרבי. הוא הזמין את השליח הת' אליעזר לאש שחזר על נקודה משיחתו של הרבי. בסוף דבריו פרץ הקהל בניגון שמח שהיה כתוצאה טבעית מהדברים שנאמר בלהט חסידי.

השליח הרב יוסף חזן נשא דברים מתובלים במדרשים וספורי צדיקים רבים כדרכו בקודש ודרכם העביר מסר חד להשלוחים להיות גאים בתפקידם ולהכיר חשיבותם ומעלתם כשלוחי הרבי.

השליח הת' לוי שוסטערמאן מסר דו"ח פעילות מהנעשה, ומתוכנית השלוחים לשנה הקרובה: מבצע "חיילי בית דוד" לצבאות ה', שיעורים בתורת רבי בקרה אנ"ש, ועוד.
לסיום, דיבר הרב יעקב משה ואלבערג שדיבר על הגדרת תפקיד השלוחים לישיבות והוכיח שכל ענינם הוא אך ורק לשבת ללמוד בשקידה והתמדה. ואכ"מ. כהמשך לכך נתיישבו כל התלמידים לפארברגן עם הרב ואלבערג, שביאר בלשונו הזהב ביתר אריכות את תפקידם של התמימים בישיבת תו"ת, אופני הלימוד והגישה הכללית ללימוד התורה עפ"י דרכי החסידות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.